قیمت ساینا S + ویژگی های فنی

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران، ساینا S یکی از محصولات شرکت سایپا است که معمولا در طرح های پیش فروش این شرکت عرضه می گردد. قیمت کارخانه ای این خودرو، 169 میلیون و 817 هزار و نرخ این خودرو در بازار، حدود 231 میلیون تومان است.

قیمت ساینا S + ویژگی های فنی

به عبارت دیگر، فروشندگان این خودرو را حدود 61 میلیون تومان گران تر از قیمت کارخانه می فروشند.

مشخصات ظاهری و فنی ساینا S

خودرو45 نوشت: ساینا S (اس)، پنجمین خودرویی است که بعد از مدل های SX، EX، اتوماتیک و پلاس با این نام به بازار عرضه می گردد. اولین مدل ساینا در سال 95 معرفی گردید و چهار سال بعد اولین فیس لیفت آن با نام ساینا S رونمایی شد. هر چند ظاهر خودرو تازه تفاوت هایی با مدل معمولی دارد اما مشخصات فنی آن تغییر چندانی نداشته و فقط با اضافه کردن دریچه گاز برقی، توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت کند.

این خودرو دارای مشخصات فنی یکسانی با مدل های قبلی و همین طور کوییک S است. البته با اضافه کردن دریچه گاز برقی، این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کند. همین طور با اصلاح سیستم برق، امکان نصب آپشن های مختلفی فراهم شده. البته گروه خودروسازی سایپا به علت افزایش قیمت از خیر امکانات تازه برای این خودرو گذشته است.

ساینا S از نظر ظاهری خودرو کاملا تازهی نیست و در اصل فیس لیفت ساینا EX و SX محسوب می گردد که باعث شده این سدان کوچک ظاهر بهتری نسبت به مدل اولیه پیدا کند.

جلوپنجره با طرح لانه زنبوری و نوار کرومی که دور آن را گرفته، به همراه سپر دو رنگ و گرافیک تازه چراغ ها، به روزرسانی های جلو ساینا S هستند و چراغ های روز در کنار مه شکن ها قرار گرفته است.

همان آپشن هایی که در مدل های قبلی دیده می گردد، در ساینا S هم وجود دارد. سنسور عقب، دی لایت، چراغ بدرقه، فرمان دی کات، شارژر USB و آینه بغل برقی از امکانات تازه این خودرو است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1393

به "قیمت ساینا S + ویژگی های فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ساینا S + ویژگی های فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید