قیمت تازه ترین فایل های مسکن در تهران

به گزارش اخبار نجوم، آنالیز سطح قیمت تازه ترین فایل های عرضه شده به بازار فروش مسکن شهر تهران نشان می دهد تعداد فایل هایی که سطح قیمت آنها مناسب تر از محدوده مورد انتظار است و بعضی موتورهای جست وجو آنها را با رنگ سبز معین می نمایند، به مراتب بیشتر از فایل های قرمزپوش است.

قیمت تازه ترین فایل های مسکن در تهران

به گزارش دنیای اقتصاد، شاید تا همین کمتر از یک ماه پیش بود که در موتورهای جست وجوی ملکی عمده فایل ها با قیمت های تند به بازار عرضه شده بود و سطح قیمت ها بعضا به حدی پرت و دور از انتظار بود که حتی متقاضیان مسکن حاضر به باز کردن این فایل ها نبودند. به اذعان واسطه هایی که در بستر بازارهای نیازمندی های ملکی آنلاین، آپارتمان های فروشی را عرضه می کردند، املاک با قیمت پرت در هفته های گذشته کمترین بازدید را داشت.

اما این روند طی هفته های گذشته با تاثیرپذیری از بازارهای دیگر به تدریج اصلاح شد و اکنون تعداد فایل های قیمت مناسب به مراتب بیشتر از قرمزپوش های بازار مسکن است. با این حال هنوز نمی توان تغییرات کاهشی قیمت مسکن را در کل شهر فراگیر توصیف کرد، چراکه هنوز گروهی از فروشنده ها روی قیمت های پیشنهادی بالا اصرار دارند و از طرفی گروهی نیز با مشاهده روند کاهشی قیمت های پیشنهادی در بعضی نواحی بازار، نفروختن را ترجیح داده و موقتا از بازار خارج شده اند.

فعالان بازار مسکن و متقاضیان خرید فعلا چشم انداز واضحی از آینده قیمت ها ندارند اما به نظر می رسد اگر روند افت قیمت ادامه و به همه محله ها تسری پیدا کند، احتمالا به زودی بر تعداد فروشنده های این بازار نیز افزوده خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1583

به "قیمت تازه ترین فایل های مسکن در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تازه ترین فایل های مسکن در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید