فیلم ، افشاگری مربی ماشین سازی از پشت پرده فوتبال ایران ، اتهام به گل گهر سیرجان

به گزارش اخبار نجوم، مربی تیم فوتبال ماشین سازی بعد از شکست تیمش در ملاقات با تراکتور سازی ارکان فوتبال ایران را به دلیل زدو بند های پشت پرده زیر سوال برد.

فیلم ، افشاگری مربی ماشین سازی از پشت پرده فوتبال ایران ، اتهام به گل گهر سیرجان

به گزارش خبرنگاران،همه ساله در هفته های پایانی لیگ برتر شایعات زیادی در خصوص اتفاقاتی که در خارج زمین برای تیم های در خطر سقوط هستند بر سرزبان های می افتد.در حال حاضر تیم های پیکان،ماشین سازی ،سایپا ،گل گهر سیرجان ،پارس جنوبی جم و ذوب آهن در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرادارند.

شب گذشته بعد از شکست ماشین سازی تبریز مقابل تراکتور سازی حمید عبداللهی نقدها شدیدی را علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مطرح نمود او در صحبت هایش اشاره به تیمی نکرد اما کد های او در کنفرانس خبری بعد از بازی بیشتر به تیم گل گهر سیرجان مربوط می شد که گویا از نظر او از سوی فدراسیون فوتبال به آن نگاه ویژه ای دارد.این مربی امروز به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شده تا درباره ادعاهایش سند ارائه دهد.

ابوالفضل حسن زاده محمدی، رئیس کمیته انضباطی درباره مطالبی که حمید عبداللهی، مربی تیم ماشین سازی روز گذشته مطرح نموده گفت: مربی ماشین سازی را به کمیته انضباطی دعوت می کنیم تا توضیحات و مدارک خود را درباره مواردی که مطرح نموده ارائه دهد.

رئیس کمیته انضباطی اضافه کرد: اگر وی مدرک و مستندی در این باره دارد آنالیز می کنیم و نتایج آن را به رکن قضایی ذیصلاح ارسال خواهیم کرد . اگر مطالبی که اعلام نموده را نتواند ثابت کند، این موضوع تخلف انضباطی محسوب و طبق مقررات با آن برخورد می گردد.صحبت های کامل مربی ماشین سازی را در فیلم مشاهاده می کنید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

  • نتایج بازیهای هفته بیست ونهم لیگ برتر؛ سپاهان بالاخره برد، تراکتور به دنبال نایب قهرمانی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 496

به "فیلم ، افشاگری مربی ماشین سازی از پشت پرده فوتبال ایران ، اتهام به گل گهر سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، افشاگری مربی ماشین سازی از پشت پرده فوتبال ایران ، اتهام به گل گهر سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید