عملیات موازنه بازدارندگی پنجم در عمق خاک سعودی موفقیت آمیز بود

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن در سخنانی تأکید کرد: عملیات موازنه بازدارندگی پنجم در عمق خاک سعودی موفقیت آمیز بود.

عملیات موازنه بازدارندگی پنجم در عمق خاک سعودی موفقیت آمیز بود

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: موشک های شلیک شده به عمق خاک عربستان سعودی در جریان عملیات موازنه بازدارندگی پنجم، به دقت به اهداف خود اصابت کردند. این عملیاتها ادامه پیدا خواهند کرد و تنها زمانی متوقف خواهند شد که تجاوز نظامی و محاصره علیه ملت یمن به اتمام برسد.

عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن با بیان اینکه این حق نیروهای مقاومت این کشور است که اهداف راهبردی سعودی را هدف قرار دهند، شرح داد: عربستان از آغاز جنگ یمن تا به امروز هزاران غیرنظامی را به شهادت رسانده است. با این حال، ما در عملیات های خود مراقب هستیم که غیرنظامیان عربستان هدف قرار نگیرند.

پیش از این، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز در یک کنفرانس خبری به تشریح جزئیات عملیات اخیر نیروهای یمنی در خاک عربستان سعودی پرداخت. نام این عملیات توازن الردع الخامسه (موازنه بازدارندگی پنجم) بود که با پهپاد و موشک بالستیک به طور مشترک انجام شد.

وی گفت: نیروهای هوایی و موشکی با یاری خداوند متعال یک عملیات تهاجمی بزرگ و مشترک را به سمت عمق عربستان انجام دادند. این عملیات با یک موشک بالستیک (ذوالفقار) و 15 هواپیمای بدون سرنشین از جمله 9 هواپیمای بدون سرنشین صماد 3 انجام شد که مکان های حساس در پایتخت دشمن سعودی، ریاض را هدف قرار دادند.

یحیی سریع در ادامه گفت: 6 هواپیمای بدون سرنشین قاصف k2 اماکن نظامی را در مناطق أبها و خمیس مشیط هدف قرار دادند و به لطف خدا این ضربه دقیق بود. عملیات خاص از عصر شنبه تا صبح ادامه داشت. نیروهای مسلح یمن تأیید می کنند که عملیات آنها ادامه دارد و تا زمانی که تجاوز و محاصره بر کشور ما ادامه یابد، گسترش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 877

به "عملیات موازنه بازدارندگی پنجم در عمق خاک سعودی موفقیت آمیز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات موازنه بازدارندگی پنجم در عمق خاک سعودی موفقیت آمیز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید