شناسایی 206 بیمار تازه طی سه روز در فسا

به گزارش اخبار نجوم، خبرنگاران/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از فوت دو نفر طی 24 ساعت گذشته به علت ابتلا به کرونای دلتا و شناسایی 206 بیمار تازه طی دو روز گذشته در این شهرستان اطلاع داد.

شناسایی 206 بیمار تازه طی سه روز در فسا

صادق مهدوی نیا سه شنبه 16 شهریور به خبرنگاران گفت: سن فوتی های روز گذشته در فسا به ترتیب مربوط به یک آقای 81 ساله و خانم 84 ساله بوده است.

او با اشاره به افزایش موارد سرپایی و مراجعات و افزایش مقدار مراجعه به درمانگاه کرونا، اضافه کرد: افزایش در مقدار موارد بستری و بیماران بد حال بستری زنگ خطر جدی برای مردم و مسئولین برای افزایش نظارت ها و رعایت های بهداشتی است.

مدیر روابط عمومی واکسیناسیون با تاکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون، اعلام نمود که این شهرستان هم اینک در شرایط قرمز و خیلی-پرخطر قرار گرفته است و بهتر شدن شرایط به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولین و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

مهدوی نیا از همشهریان خود خواست تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری نمایند.

او اعلام نمود: رعایت فاصله گذاری فیزیکی به وسیله همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی مورد تاکید است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1110

به "شناسایی 206 بیمار تازه طی سه روز در فسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 206 بیمار تازه طی سه روز در فسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید