سفارت ایران در ارمنستان: 6 هموطن حادثه ایروان سالم هستند (تور ارمنستان)

به گزارش اخبار نجوم، سفارت ایران در ارمنستان در حالیکه ساعتی پیش از نامعلوم بودن سرنوشت 6 هموطن در حادثه آتش سوزی مرکز تجاری ایروان خبر داده بود، دقایقی پیش در اطلاعیه ای اظهار داشت که این افراد سالم و در گرجستان هستند.

سفارت ایران در ارمنستان: 6 هموطن حادثه ایروان سالم هستند (تور ارمنستان)

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان گفت: به اطلاع می رساند که خوشبختانه 6 هموطنی که شرایط آنان روشن نبود، زنده و سالم و در گرجستان هستند.

سفارت ایران اضافه نمود: این افراد به عنوان مسافر در ارمنستان به سر می بردند و به علت عدم دسترسی به اینترنت در جاده و جهت تا گرجستان، از صبح یکشنبه با خانواده های خود در ارتباط نبوده اند و زمان دقیق سفر به گرجستان را نیز به بستگان خود اطلاع نداده بودند.

سفارت ایران در ارمنستان اضافه نمود: سفارت، اطلاعات و تصاویر حضور این افراد در گرجستان را دریافت نموده است.

به گزارش ایرنا، سفارت ایران در ارمنستان ساعاتی پیش گفت که به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که از ابتدای وقوع حادثه آتش سوزی و انفجار در یک مرکز تجاری در ارمنستان در روز گذشته، سفارت با نهادهای مسئول در جمهوری ارمنستان درباره پیگیری احتمال حضور اتباع جمهوری اسلامی ایران در میان آسیب دیدگان از این حادثه، در ارتباط بوده است.

سفارت ایران اضافه نمود: در حال حاضر به علت نامعلوم بودن سرنوشت 6 نفر از هموطنان، نام آنان در لیست مفقودین حادثه واقع شده است و سفارت در ارتباط مستمر با خانواده محترم این هموطنان و نیز مقامات مسئول در جمهوری ارمنستان، پیگیر موضوع است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1448

به "سفارت ایران در ارمنستان: 6 هموطن حادثه ایروان سالم هستند (تور ارمنستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران در ارمنستان: 6 هموطن حادثه ایروان سالم هستند (تور ارمنستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید