سجادی: حوزه ورزش و جوانان باید تعامل بیشتری باهم داشته باشند

به گزارش اخبار نجوم، وزیر ورزش و جوانان گفت: سفرهای استانی برای خدمت به مردم است و حوزه های مختلف جوانان و ورزش می بایست ارتباط بیشتری داشته باشند و از این تعاملات برای توسعه ورزش و حوزه جوانان بهره گرفته گردد

سجادی: حوزه ورزش و جوانان باید تعامل بیشتری باهم داشته باشند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیدحمید سجادی در دومین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما از برگزاری جلسات این است که با هم فکری و تعامل در جریان مسائل و موانع ورزش کشور قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: حوزه جوانان با حوزه ورزش می بایست ارتباط بیشتری داشته باشد و بتوانیم از این تعاملات برای توسعه ورزش و حوزه جوانان بهره بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اتفاقات خوبی که برای استادیوم 12 هزار نفری آزادی افتاده شاد کننده است که به دست اندرکاران خسته نباشید می گویم.

او برگزاری رویدادهای ورزشی در کشور را بسیار مهم دانست و ادامه داد: میزبانی مسابقات بین المللی برای کشور افتخار است و شادیم با اقداماتی که انجام شد در استادیوم 12 هزار نفری میزبان مسابقات ارتش های دنیا خواهیم بود.

سجادی بعلاوه با اشاره به انجام سفرهای استانی و بازدید از پروژه های ورزشی گفت: سفرهایی که انجام می گردد به این علت است که به مردم خدمت کنیم و دستاوردی برای شهرهایی که می رویم داشته باشیم. سعی می کنیم با حداقل منابع و همفکری که انجام می دهیم خدمات ارزنده ای را برای مردم انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که درخصوص زلزله هرمزگان صورت گرفته گفت: از مدیرکل استان بندرعباس، استاندار و جوانان این استان تشکر می کنم که در زمان زلزله از لحظه اول پای کار بودند و به مردم خدمت کردند. جامعه ورزش و جوانان نقش پررنگی در زلزله هرمزگان داشتند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1236

به "سجادی: حوزه ورزش و جوانان باید تعامل بیشتری باهم داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: حوزه ورزش و جوانان باید تعامل بیشتری باهم داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید