تور ارزان تایلند: رستوران های حلال بانکوک که گردشگران تشنه غذاهایش هستند!

به گزارش اخبار نجوم، با 10 رستوران حلال بانکوک آشنا شوید

در پی هر غذایی که هستید، از باربکیوهای سبک کره ای گرفته تا کاری های پنجابی تا رشته میگوی تایلندی، می توانید گزینه مورد نظر خود را از میان این مجموعه عالی از رستوران های حلال پیدا کنید.

تور ارزان تایلند: رستوران های حلال بانکوک که گردشگران تشنه غذاهایش هستند!

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

قصد مسافرت به تایلند را دارید اما نگران هستید که آیا آن جا به غذاهای حلال دسترسی دارید یا نه؟

حتما راضی خواهید شد که بدانید در بانکوک و به صورت کلی در تایلند، طیف وسیعی از رستوران های حلال وجود دارد که می توانید از میان آن ها گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خبرنگاران 10 رستوران حلال در بانکوک را معرفی می نماید:

سوفیا (Sophia)

رستوران سوفیا یکی از اولین و برترین رستوران های حلال بانکوک است. در آن جا به راحتی می توانید غذاهای سبکی نظیر جوجه سرخ شده یا وعده های کامل غذایی با سالاد، نودل، برنج و ماهی بخارپز سفارش دهید. برای دسر هم بستنی سرخ شده بسیار خوشمزه سوفیا را سفارش دهید.

آدرس: 1681 Ramkamhaeng, Soi 5 Suanluang, بانکوک 10250

تلفن: +662 314 0039

رستوران یانا (Yana)

بعد از گشت و گذار در فروشگاه های مرکز خرید MBK خسته و گرسنه شده اید؟ از خوش شانسی شما رستوران یانا تنها چند طبقه با شما فاصله دارد و در واقع محلی عالی و مناسب برای مسلمانانی است که در این فروشگاه بزرگ به خرید می پردازند. خود تایلندی ها هم درست مانند خارجی ها برای استیک تایلندی با استخوان این رستوران می میرند! هیچ چیز مانند خوردن استیک در یک فروشگاه بزرگ با تهویه مطبوع لذت بخش نیست.

آدرس: (طبقه پنجم مرکز خرید MBK) 5th Floor, MBK Mall, Tokyu Side, 444 Phayathai Rd. Wangmai Pathumwan, بانکوک 10330

تلفن: +66 2611 4589

ثمن اسلام (Saman Islam)

رستوران ثمن اسلام که مجموعه متنوعی از غذاهای حلال تایلندی را سرو می نماید درست در قلب بازار Chatuchak واقع شده است. این رستوران محل مناسبی برای مسلمانان است تا بعد از خرید در آن گرمای طاقت فرسا کمی استراحت نمایند. نباید فراموش کنید که سالاد انبه تند و نارگیل تست شده این رستوران را حتما امتحان کنید. نوش جان!

آدرس: Soi 7 Chatuchak Weekend Market, Project 16, Kamphaeng Phet 2 Road, Lat Yao Subdistrict, Chatuchak District, بانکوک

تلفن: +662 522 2079 یا +668 1817 8270

آشپزخانه تایلندی اسپایس اند رایس (Spice & Rice)

اگر می خواهید از خودتان حسابی پذیرایی کنید، غذاهای باکلاس اسپایس اند رایس را امتحان کنید. این رستوران یکی از معتبرترین رستوران های تایلندی در بانکوک است. پس شانس خوردن غذاهای محشر آن را از دست ندهید. از بین غذاهایشان Som Tum و kaeng Massaman را امتحان کنید یا سراغ همان رشته تایلندی بروید. در هر حال پشیمان نخواهید شد.

آدرس: Sukosol Hotel, 477 Si Ayuthaya Road, Phaya Thai, بانکوک 10400

تلفن: +66 2247 0123 ext. 1114

رستوران شوشانا (Shoshana)

در Khao San گردش می کنید؟ برای چشیدن غذاهای خوشمزه سری به رستوران شوشانا بزنید. فلافل ها، نان های پیتا، سالاد بادمجان و سالاد شاکشوکایی که در این رستوران پیدا می کنید از برترین های کل بانکوک است. محیط محبت آمیز و گرم و سرویس دهی عالی شوشانا را به محلی تبدیل نموده که به هیچ وجه نباید از دستش بدهید.

آدرس: 86 Chakapong Rd., Taladyod, Pranakron, بانکوک 10200 (West side of Khao San)

تلفن: +662 282 9948

یوسوپ پوچانا (Yusup Pochana)

برای داشتن تجربه ای فراموش نشدنی از تفاوت های فرهنگی سری به این رستوران بزنید. ترکیب باورنکردنی ادویه ها و مواد با کیفیتی که استفاده می نمایند هیچ گاه در شگفت زده کردن مسلمانان و البته غیر مسلمانان کم نمی آورد. فضای خالی بزرگ، درخت ها و جوی های آبی که شما را احاطه نموده اند احساسی ییلاقی به شما خواهند داد. غذای اصیل تایلندی در میان نمادهای محلی تایلند.

آدرس: 107/3 Pan Road (Soi Wat Kaek), Silom Bangrak بانکوک 10500

تلفن: +662 635 1167 یا +668 7864 1234

رستوران سارا (Sara Restaurant)

چطور است غذاهایی را امتحان کنید که جوایز مختلفی را به خود اختصاص داده اند؟ رشته میگوی تایلندی این رستوران از دولت تایلند جایزه گرفته است. منوی موجود در رستوران سارا از غذاهای خوشمزه غربی گرفته تا طعم های عالی آسیایی را در خود دارد. پس چیزی که دوست دارید را سفارش دهید و لذت ببرید.

آدرس: Nuovo City Hotel, Samsen Rd, Soi 2 Banglamphu, Pranakorn, بانکوک 10200

تلفن: +662 282 7500

رستوران اسلامی غذاهای خانگی (Home Cuisine Islamic Restaurant)

در خیابانی کوچک در نزدیکی مسجد هارون می توانید یکی دیگر از جواهرات بانکوک را بیابید. این رستوران حلال غذاهای خوشمزه تایلندی و همین طور هندی سرو می نماید. خانواده ای که این رستوران را اداره می نمایند یکی از برترین سرویس های پذیرایی را ارایه می نمایند و غذاهایشان را از مواد اولیه ای با برترین کیفیت تهیه می نمایند.

آدرس: 186 Charoen Krung 36, Charoen Krung Rd., Bangrak, بانکوک 10500, (Opposite the French Embassy)

تلفن: +662 234 7911 یا +662 6308766

الیف لیلا از مجموعه رستوران های باورچی (Alif Laila by Bawarchi)

متخصصان غذای پنجابی درست در قلب شهر بانکوک! رستوران الیف لیلا از مجموعه رستوران های باورچی جایی است که میهمانان خارجی از مشتریان دایم آن هستند. این رستوران غذاهای خوش طعم عربی هم سرو می نماید اما عمده شهرتش را مدیون کاری های پنجابی است که به آرامی تا حد کمال پخته شده اند. مطمئن باشید که از سر زدن به این رستوران هرگز پشیمان نمی شوید.

آدرس: 2/9 سوخومویت Soi 3, سوخومویت, بانکوک 10110, Thailand

تلفن: +662 655 5936

خانه استیک سینتورن

در خانه استیک سینتورن می توانید طعم های مختلفی را از سراسر جهان بچشید. این رستوران یکی از بزرگ ترین تالارهای ضیافت مسلمانان در بانکوک است. در این رستوران می توانید باربیکیوهای کره ای سفارش دهید یا نمونه های آبداری مثل نیویورک استریپ را امتحان کنید. محدوده فضای باز آن یکی از برترین محل ها برای وقت گذراندن با دوستان یا خانواده است. در داخل خود مجموعه هم می توانید از فروشگاه های حلال موجود گوشت هایی که حلال بودنشان تایید شده است را برای آشپزی خودتان تهیه کنید.

آدرس: 3331/2 Ramkhamhaeng Road, Huamark, Bangkapi, بانکوک, Thailand 10240

تلفن: +662 377 7322

برای کسب اطلاعات کامل راهنمای سفر به بانکوک را بخوانید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1337

به "تور ارزان تایلند: رستوران های حلال بانکوک که گردشگران تشنه غذاهایش هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: رستوران های حلال بانکوک که گردشگران تشنه غذاهایش هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید