درس آشنایی با اصول فناوری و کارآفرینی از مهر 1400 در دانشگاه آزاد ارائه می گردد خبرنگاران

به گزارش اخبار نجوم، درس تک واحدی آشنایی با اصول فناوری و کارآفرینی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و از مهرماه 1400 ارائه می گردد.

درس آشنایی با اصول فناوری و کارآفرینی از مهر 1400 در دانشگاه آزاد ارائه می گردد خبرنگاران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی رئیس پور مدیرکل اداره ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: برای آشنایی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه با زیست بوم فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های متعددی در نظر گرفته شده که در فاز اول بعد دانشجویی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به طراحی و تدوین درس تک واحدی آشنایی با اصول فناوری و کارآفرینی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه داد: در پایلوت اولیه، این درس تک واحدی برای دانشجویان رشته های فنی در نظر گرفته شده و در نهایت تمامی دانشجویان با هر گرایش و رشته ای این درس را می گذرانند. به زودی شیوه نامه عملیاتی درس شامل محتوای آموزشی، زمانبندی سرفصل مطالب و راهنمای تدریس اعلام و ابلاغ خواهد شد.

رئیس پور، شیوه ارائه این درس را متفاوت با دیگر دروس دانشگاهی دانست و تأکید کرد: عمده سرفصل در قالب محتوای مجازی، بخش کارگاهی و همچنین بخش تئوریک دارد.

مدیرکل اداره ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بیش از 300 ساعت کار مطالعاتی و کارشناسی با بهره گیری از مشاوره برجسته ترین اساتید فناور و صاحبنظران دانشگاه برای تدوین این درس انجام شد تا در نهایت خروجی کار روش مند و اصولی باشد.

رئیس پور در ادامه به تصویب درس آشنایی با اصول فناوری و کارآفرینی در شورای عالی گسترش دانشگاه آزاد اسلامی اشاره نمود و گفت: عنوان و محتوای این درس در شورای عالی گسترش دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و ارائه شد و در نهایت با عنایت ویژه دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، ارائه این درس به دانشجویان مصوب شد.

وی از ارائه درس آشنایی با اصول فناوری و کارآفرینی از مهرماه 1400 اطلاع داد و اضافه کرد: این درس در لیست دروس اختیاری دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد قرار خواهد گرفت. امیدواریم دانشجویان علاقه مند به موضوع کارآفرینی و فناوری از محتوای این درس در جهت ارتباط گیری مؤثر با سرا های نوآوری بهره مند شوند.

رئیس پور ابراز امیدواری کرد: دانشجویان پس از گذراندن این درس با صندلی و ادبیات فناوری درون دانشگاه و حتی نهاد هایی که خارج از دانشگاه خدمات فناورانه ارائه می نمایند، آشنا شوند.

مدیرکل اداره ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از آشنایی با ادبیات و مقررات فناورانه، دانشجویان می توانند در مجموعه هایی که در زیست بوم فناوری دانشگاه تعریف شده فعالیت نموده و پس از آن بستر ایجاد کسب و کار ویژه و مستقل برای خود فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 839

به "درس آشنایی با اصول فناوری و کارآفرینی از مهر 1400 در دانشگاه آزاد ارائه می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درس آشنایی با اصول فناوری و کارآفرینی از مهر 1400 در دانشگاه آزاد ارائه می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید