خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در 51 کتابفروشی کردستان آغاز شد

به گزارش اخبار نجوم، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: طرح زمستانه کتاب از امروز در 51 کتابفروشی استان آغاز شد و تا 16 اسفند ادامه دارد.

خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در 51 کتابفروشی کردستان آغاز شد

عبیدالله رستمی روز شنبه در نشست خبری گفت: طرح پاییزه کتاب با مشارکت 47 کتابفروشی برگزار شده بود اما طرح زمستانه با حضور 51 کتابفروشی و افزایش 9 درصدی به اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت هفت روز در کتابفروشی ها اجرا می شود، افزود: به دلیل مشارکت بالای مردم میزان سقف خرید کتاب در طرح زمستانه به نسبت طرح های پاییزه،تابستانه و بهاره افزایش پیدا کرده و به 2 میلیون ریال رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه سقف یارانه برای خرید هر کتاب در این طرح هم 500 هزار ریال است، گفت: ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود.

رستمی با بیان اینکه کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این طرح هستند، یادآور شد: کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند شامل این طرح نمی شود.

در طرح پاییزه کتاب که از 24 تا 30 آبان سال جاری در کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد، 47 کتابفروشی مشارکت داشتند و 12 هزار و 722 جلد کتاب به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال به فروش رفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 849

به "خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در 51 کتابفروشی کردستان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح زمستانه کتاب در 51 کتابفروشی کردستان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید