خبرنگاران دستگیری سارقان حرفه ای با 30 فقره سرقت در ارومیه

به گزارش اخبار نجوم، ارومیه- خبرنگاران- فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو با اعتراف به 30 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری سارقان حرفه ای با 30 فقره سرقت در ارومیه

سرهنگ کریم اکبری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در ارومیه به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، پیروز شدند سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت آنها را دستگیر کنند، بیان نمود: در استعلام های اجرا شده تعیین شد متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: متهمان در بازپرسی های پلیسی به 30 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند؛ در این رابطه سه نفر دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مبارزه با با قاچاق و مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش سوانح رانندگی از اولویت های انتظامی این استان طی سال جاری است. عوامل انتظامی استان همچنین مشارکت قابل توجهی با ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در سطح معابر و خیابان های استان دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 263

به "خبرنگاران دستگیری سارقان حرفه ای با 30 فقره سرقت در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری سارقان حرفه ای با 30 فقره سرقت در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید