جلوگیری از تردد بین استانی انتها یافت؟ ، جریمه 47 هزار خودرو؛ انتقال 6600 خودرو به پارکینگ

به گزارش اخبار نجوم، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان بیان آمار خودروهای اعمال قانون شده در طرح جلوگیری از تردد بین استانی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره ادامه یا سرانجام این طرح شرح داد.

جلوگیری از تردد بین استانی انتها یافت؟ ، جریمه 47 هزار خودرو؛ انتقال 6600 خودرو به پارکینگ

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تا این لحظه مصوبه ای مبنی بر لغو ممنوعیت تردد بین استانی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس اعلام نشده است و براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر استان طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به آن استان مجاز هستند.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس همچنان در مبادی ورودی استان ها تا زمان صدور ابلاغیه جدید از ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دارند و ترددهای بین استانی را کنترل می نمایند.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح فاصله گذاری تا شب گذشته نیز با 47289 وسیله نقلیه برخورد قانونی اجرا شده و اعمال قانون شده اند. همچنین 6600 وسیله نقلیه نیز به پارکینگ منتقل شده اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا توضیح داد: چندین برابر این خودروهایی که با آنها برخورد قانونی اجرا شده است، خودروهایی بوده اند که با تذکر و هدایت پلیس برگشت داده شده اند. نیروهای ما در این مدت در مبادی ورودی با مسائل بسیاری روبرو بوده اند، بعضی از مردم بدون رعایت کردن طرح فاصله گذاری اجتماعی برای ورود به استان مقصد اصرار می نمایند و پلیس با تذکر و هدایت مانع ورود آنها شده و برگشت داده می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 301

به "جلوگیری از تردد بین استانی انتها یافت؟ ، جریمه 47 هزار خودرو؛ انتقال 6600 خودرو به پارکینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از تردد بین استانی انتها یافت؟ ، جریمه 47 هزار خودرو؛ انتقال 6600 خودرو به پارکینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید