حمله موشک های اسکندر روسیه به اهدافی در منطقه بالتیک

به گزارش اخبار نجوم، نیروهای ناوگان دریای بالتیک روسیه در جریان رزمایشی با استفاده از مجموعه موشکی اسکندر، عملیات دفع حملات موشکی متعارف و حمله تلافی جویانه به مواضع دشمن فرضی را با موفقیت را اجرا کردند.

حمله موشک های اسکندر روسیه به اهدافی در منطقه بالتیک

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، رومان مارتوف سخنگوی ناوگان دریای بالتیک روسیه روز یکشنبه اعلام نمود که مجموعه موشک های عملیاتی- تاکتیکی روسی اسکندر مانورهای آموزشی را برگزار کرد که در جریان آن دفع حملات و حمله تلافی جویانه موشکی به اهداف مشخص شده در منطقه بالتیک با موفقیت انجام شدند.

این مقام نظامی گفت: در چارچوب مانورهای برنامه ریزی شده یگان های نیروهای موشکی متحد ، سیستم های موشکی تاکتیکی-عملیاتی اسکندر برای انجام دفع حملات موشکی متعارف آموزش های لازم را به اجرا گذاشتند.

مارتوف اضافه کرد: پس از کشف مکان های پرتاب ، سیستم های موشکی اسکندر حملات تلافی جویانه ای را علیه تاسیسات محافظت شده، پست های فرماندهی و فرودگاه های دشمن فرضی انجام دادند که دفع حملات و حمله متقابل با موفقیت انجام شد.

به گفته سخنگوی ناوگان دریای بالتیک روسیه، در این رزمایش موشکی، در مجموع بیش از 100 نفر از پرسنل نظامی و حدود 20 واحد تجهیزات نظامی ویژه شرکت کردند.

سامانه موشکی اسکندر برای از بین بردن اهدافی همچون سیستم های موشکی ، سیستم های موشکی چندگانه و توپخانه با برد طولانی، هواپیماها و بالگردهای مستقر در فرودگاه ها هوایی، پست های فرماندهی و مراکز ارتباطی طراحی شده اند.برد موشک های مجموعه مدرنیزه شده اسکندر-ام تا 500 کیلومتر رسیده است و در این سیستم می توان هر از موشک های بالستیک و هم موشک های کروز استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 192

به "حمله موشک های اسکندر روسیه به اهدافی در منطقه بالتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله موشک های اسکندر روسیه به اهدافی در منطقه بالتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید