حسینی: کاری نکنیم که عزیزانمان را از دست بدهیم

به گزارش اخبار نجوم، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می گوید بهتر است مردم در این ایام به سفر نروند تا کشور بیماری کرونا را با کمترین خسارت پشت سر بگذارد.

حسینی: کاری نکنیم که عزیزانمان را از دست بدهیم

پیمان حسینی، دروازه بان تیم فوتبال ساحلی آلانیا اسپور ترکیه در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایطش در این تیم اظهار کرد: آلانیا اسپور در رنکینگ دنیای در رده هفتم و یکی از بهترین تیم های دنیاست. در حالی که ترکیه در سطح ملی جایگاه چندانی در دنیا ندارد. اما تیم ما با لژیونرهایی که جذب می کند و عناوینی که در مسابقات اروپایی و دنیای کسب می کند، شرایط خوبی دارد.

او ادامه داد: لیگ ترکیه همیشه از اردیبهشت شروع می شود اما به دلیلی شیوع ویروس کرونا هنوز برنامه مسابقات مشخص نیست و هیچ تیمی در حال حاضر تمرین ندارد. این مساله لیگ ما را تحت الشعاع قرار می دهد. سازمان دنیای هم تا اوایل خرداد همه تورنمنت ها را تعطیل کرده است و فکر می کنم اولین تورنمنت، جام باشگاه های اروپا باشد که در اواسط خرداد در کشور پرتغال برگزار می شود. امیدوارم همه چیز به روال عادی برشود چون در حالت عادی هم پرتغال کمی سخت به ایرانی ها ویزا می داد و با این شرایط سخت تر هم می شود.

حسینی که اهل مازندران است در توصیه ای به مردم درباره سفر به استان های شمالی در این ایام هم، گفت: هم استانی های من همیشه مهمان نواز بوده اند و از کل ایران برای سفر به شمال می آیند. البته همه ایران مهمان نواز هستند. به نظرم در شرایط فعلی باید از لحاظ فرهنگی روی خودمان کمی بیشتر کار کنیم. همیشه ضعف هایی وجود دارد و می توانیم از دولت خیلی ایرادات بگیریم.

او افزود: مثلا در بحث کنترل قیمت ها و احتکار مواد مورد نیاز مردم می توانیم به ضعف دولت اشاره کنیم اما باید ما از خودمان شروع کنیم و فقط دولت را مقصر ندانیم. وقتی می گویند سفر نرویم، نرویم و در قرنطینه بمانیم. اجازه ندهیم شرایط به جایی برسد که عزیزان مان را از دست بدهیم. سفرکردن هم برای مهمان خطرناک است و هم برای میزبان. بهتر است یک مدت تحمل کنیم. همیشه سختی بوده اما مردم به بهترین شکل از همدیگر حمایت کرده اند و جلوی سختی ها ایستاده اند. امیدوارم این قضیه را هم با سربلندی و کمترین خسارت به سرانجام برسانیم.

حسینی درباره گلی که در دیدار با تیم حمید بهزادپور، دیگر دروازه بان تیم ملی از او دریافت کرد هم توضیح داد: این یک مساله عادی است و من خودم شاید 60 گل از دروازه به دروازه دارم. یک گل من بهترین گل سال 2017 شد. در آن بازی هم لوکوموتیو میزبان مسابقات بود و 10 روز زودتر آنجا حضور داشت و سه بازی محبت آمیز داشت ولی تیم ما دیر به این مسابقات دعوت شده بود، دو بازیکن برزیلی ما به تیم براگا رفته بودند و قهرمان هم شدند. تیم ما از نظر مهره ضعیف شده بود. من خودم از تیمی ژاپنی پیشنهاد داشتم اما به دلیل تعهدم در آلانیا بازی کردم. ما یک شب قبل از بازی به مسکو رسیدیم و صبح مسابقه تمرین کردیم آن هم فقط برای آشنایی با شرایط ماسه. تیم ما در بازی اول خوب نبود اما من از عملکردم در آن مسابقات خیلی راضی هستم و خیلی خوب کار کردم. اگر به نیمه نهایی می رسیدیم مسلما بهترین گلر می شدم چون به خاطر ضعف تیم ما فشار زیادی به ما وارد می شد و من توپ های خیلی زیادی گرفتم. دو گل هم در این بازی ها زدم و چند پنالتی هم گرفتم. عملکرد من بسیار مثبت بود.

او ادامه داد: هیچوقت هم بحث کری خواندن مطرح نیست چون عملکرد من در این 10 ساله که عضو تیم ملی هستم مشخص است. همچنین افتخارات و عناوینی هم که به دست آورده ام معلوم است. امیدوارم در نسل های بعدی با دروازه بان ها کار کنیم و این ضربات تکرار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 221

به "حسینی: کاری نکنیم که عزیزانمان را از دست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: کاری نکنیم که عزیزانمان را از دست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید