پروازهای ایران و روسیه مجدداً شروع به کار خواهند کرد

به گزارش اخبار نجوم، ایران و روسیه از شروع مجدد مسافرت های هوایی بین دو کشور و کاهش محدودیت های اعمال شده ناشی از بیماری کرونا خبر دادند.

پروازهای ایران و روسیه مجدداً شروع به کار خواهند کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، ایران و روسیه از کاهش تدریجی محدودیت های اعمال شده در مسافرت های هوایی بین دو کشور خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری تاس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز شنبه با آلکساندر نرادکو مدیر عامل سازمان هواپیمایی کشوری روسیه ملاقات کرد و طی آن دو طرف فرایند کاهش تدریجی محدودیت های مسافرتی را آنالیز کردند.

این دو مقام ارشد ایران و روسیه در ملاقات خود که در ساختمان وزارت حمل ونقل روسیه صورت گرفت بر گسترش مسافرت های هوایی بعد از کاهش محدودیت های قرنطینه ناشی از کورونا تأکید کردند. در بیانیه منتشر شده بر کاهش تدریجی محدودیتها همزمان با از سرگیری مسافرت های هوایی بین ایران و روسیه تأکید شده است.

یک مقام وزارت حمل و نقل روسیه چندی قبل با اشاره به محدودیت های اعمال شده در پروازها بین ایران و روسیه بر اثر شیوع کرونا اعلام نموده بود، فقط شرکت های ایرفلوت و ماهان، پروازهای مسافربری بین ایران و روسیه را انجام می دهند.

روسیه به دلیل شیوع کرونا در صدور ویزا برای اتباع خارجی بسیاری از کشورها محدودیت های بسیاری وضع نموده بود.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 577

به "پروازهای ایران و روسیه مجدداً شروع به کار خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای ایران و روسیه مجدداً شروع به کار خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید