چگونه به هلند سفر کنیم؟ (تور هلند)

به گزارش اخبار نجوم، شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه به هلند سفر کنیم؟ شرایط اخذ ویزای کشور هلند چگونه است؟

چگونه به هلند سفر کنیم؟ (تور هلند)

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

هلند یکی از محبوب ترین کشورهای اروپایی و عضو پیمان شنگن است که همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر خارجی می باشد. این کشور که به کشور گل ها و گیاهان

زینتی معروف است شرایط سختی را برای پذیرش گردشگر و صدور ویزا در نظر گرفته است اما شما می توانید با مطالعه این مقاله و کوشش در راستای مواردی که بیان خواهیم کرد پیروز به کسب ویزای گردشگری هلند و مسافرت به این کشور شوید.

در صورتی که قصد مسافرت به هلند را دارید بهتر است به وسیله تور هلند که اصولا با عنوان تور آمستردام شناخته می شود اقدام کنید اما شما می توانید به صورت کاملا شخصی و بدون شرکت در تورهای گردشگری نیز به این کشور زیبا سفر نمایید. با ما همراه باشید تا شرایط مورد نظر را برای شما تشریح کنیم.

با کشور هلند آشنا شوید!

کسی که قصد مسافرت به کشور هلند را دارد قطعا از ویژگی های مثبت این کشور و امتیازات زیادی که در میان سایر کشورها و در رقابت های گردشگری، فرهنگی، صنعتی، ورزشی و … به دست آورده است مطلع می باشد با این حال بهتر است اشاره مختصری به شرایط این کشور نیز داشته باشیم و بیش از پیش با آن آشنا شویم.

کشور هلند در بخش شمال غرب اروپا واقع شده است و شرایط جوی و موقعیت جغرافیایی باعث شده است تا به یک منطقه سرسبز، خوش آب و هوا، ساحلی و مناسب برای پرورش بسیاری از گل ها و گیاهان مبدل شود. همه ساله فستیوال های زیادی در این کشور برگزار می شود و سراسر شهر و بسیاری از منطقه ها روستایی را با گل های زینتی آراسته می نمایند گویی که فرشی از گل در این کشور پهن شده است.

این کشور به کشور دوچرخه سواران معروف می باشد؛ در سراسر شهر آمستردام بسیاری از مدیران و مسئولین عالی رتبه را مشاهده می کنید که مانند مردم عادی سوار بر دوچرخه شده و به محل کارشان می فرایند. در اینجا هزاران دوچرخه در خیابان ها مشاهده می شود که حتی گردشگر های خارجی نیز می توانند آن ها را کرایه نموده و علاوه بر ورزش و کاهش هزینه های حمل و نقل از منظره فوق العاده شهر نیز استفاده نمایند.

باتوجه به اینکه کشور هلند یکی از برترین کشورهای جهان برای اخذ اقامت است و مقدار تقاضای پناهندگی نیز در آن بسیار بالاست شرایط بسیار سختی برای صدور ویزای آن در نظر گرفته شده است با این حال صدور ویزای گردشگری در صورتی که با تعهد به بازگشت به کشور اول همراه باشد قدری راحت تر از سایر ویزاها صورت می گیرد. در صورتی که قصد مسافرت به کشور هلند را دارید پیشنهاد می دهیم با ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

چگونه به هلند سفر کنیم؟ | اخذ ویزای گردشگری هلند

برای اخذ ویزای گردشگری هلند باید به سفارت هلند در ایران مراجعه کنید. امروزه امکان ثبت تقاضا بدون مراجعه حضوری نیز فراهم شده است اما برای مواردی همچون مصاحبه و انگشت نگاری ضروری است تا شخصا به سفارت مراجعه نمایید. مراحل اخذ ویزای هلند به توضیح ذیل است:

مرحله اول: اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری از جمله هلند، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. قبل از تکمیل این فرم یا تقاضانامه بهتر است هدف خود از این درخواست را مشخص نموده و آن را دقیقا درج نمایید.

مرحله دوم: متقاضی باید در مرحله دوم به وسیله ایمیل برای مراجعه حضوری به سفارت هلند درخواست وقت دیدار کند. ضروری است تا در این ایمیل مواردی مانند نام کامل متقاضی، شماره گذرنامه، تاریخ تولد، تاریخ انقضای پاسپورت، ملیت، تاریخ خروج، شماره تماس و پست الکترونیک متقاضی با دقت بالا و بدون هیچ گونه اشتباهی ذکر شود.

مرحله سوم: پس از انجام مراحل فوق باید به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید. تاریخ مراجعه را سفارت به شما اعلام می نماید. پس از مراجعه حضوری برای ارائه مدارک و انجام انگشت نگاری می توانید به وسیله پیامک یا پست الکترونیک شرایط درخواست را پیگیری نمایید.

نکاتی که در مورد موارد بالا وجود دارد این است که امکان تغییر یا لغو قرار دیدار در سفارت وجود ندارد و اگر در آن موقع به سفارت مراجعه نکنید فرصت خود را از دست خواهید داد. بعلاوه بهتر است حداقل سه ماه از تاریخ مقرر برای مسافرت به هلند نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایید.

درخواست وقت دیدار به وسیله متقاضی ویزای هلند و ارسال ایمیل باید به صورت فردی برای تک تک متقاضیان انجام شود. دقت نمایید که احتمال ریجکت شدن تقاضا وجود دارد و این که می گوییم سه ماه زودتر اقدام نمایید به همین علت است. البته سفارت دلایل ریجکت شدن و نحوه اعتراض به آن را در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه به هلند سفر کنیم؟ | مدارک لازم برای اخذ ویزای گردشگری هلند

  1. فرم درخواست ویزا
  2. شناسنامه
  3. گذرنامه ای که حداقل دارای اعتبار حداقل 6 ماهه است. نکته ای که باید در این خصوص بدانید این است که اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از سرانجام مدت زمان ویزای درخواستی باشد. علاوه بر این گذرنامه شما باید دست کم دو صفحه خالی برای ویزا نیز داشته باشد.
  4. دو قطعه عکس زمینه سفید در قطع پاسپورتی
  5. کپی بلیط هواپیما که شامل بلیط رفت و برگشت است
  6. محل اقامت متقاضی در طول سفر اعم از مشخصات هتل، هاستل یا هتل آپارتمان
  7. مشخصات کامل متقاضی اعم از شرایط تاهل، شناسنامه بچه ها، گواهی مرگ همسر، گواهی طلاق و …
  8. کارت یاری هزینه اجتماعی در صورت موجود بودن که باعث سهولت اعطای ویزا می شود.
  9. گواهی تمکن اقتصادی که مبلغ آن به وسیله سفارت مشخص می شود.
  10. و در نهایت احتیاج به بیمه مسافرتی دارید که ارزش آن 30 هزار دلار است.

چگونه به هلند سفر کنیم؟ | سفارت هلند در تهران

  • نشانی سفارت هلند در تهران: تهران، فرمانیه، خیابان دیباجی شاقتصادی، خیابان ارغوان غربی، پلاک 60
  • تلفن جوابگوی 24 ساعته: 23660000 (021)
  • نمابر: 23660190
  • ساعت کاری سفارت: یک شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح تا 16، پنج شنبه ها از ساعت 7:30 تا 13:30
  • وب سایت رسمی سفارت هلند در تهران: netherlandsandyou.nl
  • نشانی تازه کارگزار سفارت هلند در تهران: میدان هروى، خیابان هروى، گلستان پنجم، نبش خیابان نازک، مجتمع تجارى هروى سنتر، طبقه چهارم

اطلاعات پرواز از تهران به آمستردام هلند

خوشبختانه هلند از جمله کشورهایی است که دارای پرواز مستقیم از ایران می باشد. البته در حال حاضر تنها پرواز مستقیم بین ایران به آمستردام از تهران با هواپیمایی ایران ایر صورت می گیرد آن هم هفته ای 2 بار در روزهای یک شنبه و پنج شنبه که اطلاعات آن را در ادامه بیان می کنیم.

  • هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه امام تهران با کد IKA پرواز خود به سمت آمستردام را شروع می نماید و در فرودگاه آمستردام با کد AMS فرود می آید.
  • پرواز فوق در ساعت 07:45 صبح از تهران به سمت آمستردام صورت می گیرد و پس از 5 ساعت و 40 دقیقه در ساعت 12:00 وارد آمستردام می شود . (البته در ساعت 12 به وقت آمستردام هلند) شماره پرواز رفت ایران ایر به آمستردام از تهران IR725 است.
  • پرواز برگشت آمستردام به سمت تهران نیز به وسیله ایران صورت می گیرد. پرواز شماره IR724 در ساعت 14:00 بعد از ظهر به وقت آمستردام از فرودگاه آمستردام هلند پرواز خود را شروع می نماید و پس از 5 ساعت و 40 دقیقه پرواز در سات 20:55 وارد تهران می شود. طول پرواز آمستردام به سمت تهران نیز همچون راستا رفت ایران ایر 5 ساعت و 40 دقیقه می باشد است.
منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1458

به "چگونه به هلند سفر کنیم؟ (تور هلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به هلند سفر کنیم؟ (تور هلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید