تکمیل ثبت نام پیامکی مسکن ملی در شهرهای کم خطر

به گزارش اخبار نجوم، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نتایج پالایش 500 هزار نفر متقاضی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن که به وسیله اینترنت ثبت نام نموده اند به زودی اعلام می گردد، گفت: حدود 800 هزار نفر نیز به وسیله پیامک نام نویسی نموده اند که در روزهای آینده ساکنان شهرهای کم خطر از نظر اپیدمی کرونا می توانند ثبت نام خود را به وسیله اینترنت نهایی نمایند.

تکمیل ثبت نام پیامکی مسکن ملی در شهرهای کم خطر

جهت دریافت خدمات نقشه ساخت الاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده در مصاحبه با ایسنا اظهار کرد: در مرحله دوم فراخوان ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن حدود 500 هزار نفر به وسیله اینترنت و 800 هزار نفر به وسیله پیامک نام نویسی کردند. نتایج پالایش متقاضیان اینترنتی بر اساس شروط پنج گانه صورت گرفته و به زودی اعلام می گردد.

وی اضافه نمود: در مورد افرادی هم که با ارسال پیامک ثبت نام خود را رزرو نموده بودند، طی روزهای آینده برنامه زمانبندی را برای تکمیل فراینده نام نویسی این افراد به وسیله اینترنت اعلام می کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط شهرها، در چند روز آینده اعلام می کنیم که ساکنان شهر های کم خطر بتوانند از طرق مختلف مثل مراجعه به کافی نت ها ثبت نام خود را به وسیله سامانه tem.mrud.ir نهایی نمایند.

به گفته محمود زاده، به تدریج با برداشته شدن محدودیت های کرونا شرایط برای تکمیل فرایند نام نویسی تمامی افرادی که در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند فراهم می گردد.

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی فراوری و عرضه 400 هزار واحد مسکونی، شهریور 1398 به طور رسمی با حضور رئیس جمهور شروع شد البته در برخی از مناطق از سرانجام سال 1397 کلید خورده بود.

در قالب این طرح تا سرانجام سال 1398 عملیات احداث دست کم 218 هزار و 52 واحد شروع شده که بیش از نیمی از پروژه را شامل می گردد.

بر اساس اعلام اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اولین واحدهای مسکن ملی در برخی مناطق کشور، خرداد یا تیرماه سال جاری تحویل می گردد.

پیش از این هم محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفته بود که 17 هزار و 500 واحد در شهرهای کوچک آماده واگذاری است. همچنین روز 23 اردیبهشت 1399 طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دستور داد که 2000 واحد مسکن ملی پرند تا قبل از هفته دولت (شهریور ماه) سال جاری به متقاضیان تحویل داده گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 311

به "تکمیل ثبت نام پیامکی مسکن ملی در شهرهای کم خطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل ثبت نام پیامکی مسکن ملی در شهرهای کم خطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید