تماس منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو

به گزارش اخبار نجوم، روزنامه اسپانیایی آاِس چاپ مادرید گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو تماس گرفته اند و احتمال بازگشت او به اولدترافورد را مورد بحث قرار داده اند. در هفته های اخیر شایعه شده برنده پنج توپ طلا در صورتی که یوونتوس پیروز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشود، در تابستان پیش رو از جمع راه راه پوشان تورین جدا خواهد شد.

تماس منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو

شایعه احتمال جدایی رونالدوی 36 ساله از یوونتوس اخیراً پس از خارج کردن خورد های لوکس او از ویلایش در تورین به مکانی دیگر، قوت گرفت. آاِس گزارش داده که کریستیانو می تواند پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگردد، تیمی که بین سال های 2003 تا 2009 در آن عضویت داشت و از آنجا راهی رئال مادرید شد.

طبق این گزارش؛ اولگنار سولسشایر سرمربی نروژی شیاطین سرخ حتی با رونالدو تلفنی صحبت نموده و کریس هم از احتمال بازگشتش به منچستریونایتد استقبال نموده است. فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، اما هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته و کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یوونتوس می تواند در تصمیم وی تأثیرگذار باشد.

رونالدو که تا به امروز در 133 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و 101 گل به ثمر رسانده، قرارداد کنونی اش با این باشگاه ایتالیایی تا سرانجام ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد و دستمزد معادل 30 میلیون یورو در سال دریافت می نماید.

گزارش ها حاکی از آن است؛ در صورتی که رونالدو بخواهد در سرانجام فصل از یووه جدا گردد، این باشگاه برای واگذاری او به باشگاهی دیگر رقم 25 میلیون یورو طلب خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 991

به "تماس منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید