تصمیم مهم استانداری درباره آلودگی هوا ، مدارس و دانشگاه های تهران و البرز غیرحضوری شد ، کودکستان ها تعطیل شدند

به گزارش اخبار نجوم، تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه ها در استان های تهران و البرز در روزهای چهارشنبه شنبه و پنجشنبه غیرحضوری شد.

تصمیم مهم استانداری درباره آلودگی هوا ، مدارس و دانشگاه های تهران و البرز غیرحضوری شد ، کودکستان ها تعطیل شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عصر امروز جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد و بر اساس مصوبات این کارگروه، تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین کلاس های درس دانشگاه ها در استان های تهران و البرز به استثنای شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذرماه غیرحضوری شد.

بر اساس مصوبات این کارگروه،چهارشنبه و پنج شنبه 23 و 24 آذر ماه در تمامی شهرستان های استان تهران و البرز به جز دماوند، فیروزکوه کودکستان ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و ماز طریقه کلاس های درس دانشگاه ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک برای روزهای دوشنبه و سه شنبه از طریق شهرداری تهران صادر نمی شود.

از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

این کارگروه گفت روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1501

به "تصمیم مهم استانداری درباره آلودگی هوا ، مدارس و دانشگاه های تهران و البرز غیرحضوری شد ، کودکستان ها تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم استانداری درباره آلودگی هوا ، مدارس و دانشگاه های تهران و البرز غیرحضوری شد ، کودکستان ها تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید