تریلر سریع و خشمگین نو 295 میلیون بار دیده شد

به گزارش اخبار نجوم، با انتشار اولین تریلر از فیلم سریع ایکس در 72 ساعت اول 295 میلیون نفر به تماشای آن نشستند.

تریلر سریع و خشمگین نو 295 میلیون بار دیده شد

به گزارش مهر، در حالی که حدود 3 ماه به اکران سریع ایکس یا فست اکس به جای مانده، یونیورسال با انتشار اولین تریلر این فیلم 295 میلیون مخاطب یافت.

این کمپانی در روز های اخیر بر تبلیغات فیلم کاملا متمرکز شده و 9 فوریه با برنامه ای در مرکز شهر لس آنجلس به رونمایی از تریلر فیلم پرداخت که در آن بازیگران این فیلم شامل وین دیزل، میشل رودریگز، تایرس گیبسون، کریس بریجز و سونگ کانگ و نیز کارگردان آن لوییس لتریر حضور داشتند. در مکزیک، فرانسه و ژاپن نیز رویداد هایی برگزار گشت.

این استودیو از ابتدای فوریه مجموعه ای را با عنوان تریلر های میراث منتشر کرده که هر روز با تمرکز بر یکی از بازیگران فیلم بوده است.

با انتشار تریلر فیلم که درچندین پلتفرم رسانه های اجتماعی هم زمان منتشر شد در اینستاگرام در روز 10 فوریه نزدیک به 30درصد از کل بازدید های این پلتفرم را به خود اختصاص داد. در تیک تاک 25 درصد، در فیس بوک 22 درصد، در یوتیوب 18 درصد و در توییتر هم 6 درصد بازدید ها به تماشای تریلر این فیلم اختصاص یافت.

سریع ایکس را جاستین لین، زک دین و دن مازو نوشته اند و دیزل، لین و نیل موریتز از جمله تهیه کنندگان آن هستند.

این فیلم ادامه F 9 است که سال 2021 اکران شد و دهمین فیلم از مجموعه سریع و خشمگین است. فیلمبرداری این قسمت بهار 2022 شروع شد و تا آگوست طول کشید و نام آن هم همزمان با شروع فیلمبرداری اعلام شد. این فیلم با بودجه 340 میلیون دلاری تولید شده و پنجمین فیلم بودجه بالا در تاریخ سینماست. لندن، رم، تورین، لیسبون و لس آنجلس از لوکیشن های این فیلم بوده اند.

فست اکس قرار است از 19 ماه می (20 اردیبهشت 1402) راهی سینما های سراسر جهان شود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1537

به "تریلر سریع و خشمگین نو 295 میلیون بار دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر سریع و خشمگین نو 295 میلیون بار دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید