برترین روش تامین گرمایش سوله و فضای باز

به گزارش اخبار نجوم، گرما در محیط به روش های مختلفی منتشر می گردد. رسانش و همرفتی و تابش از متداول ترین روش ها برای انتقال گرما هستند. سیستم گرمایش تابشی روشی است که از مکانیزم انتقال حرارت تابش برای گرم نمودن محیط استفاده می گردد.

برترین روش تامین گرمایش سوله و فضای باز

بخاری تابشی گرماتاب چیست؟

گرماتاب از جمله دستگاه های گرمایشی می باشد که با روش انتقال امواج تابشی برای گرم نمودن هوای سالن های با ارتفاع زیاد و بعلاوه فضای باز استفاده میشود. بخاری تابشی لوله ای گرماتاب از اجزای مختلفی از جمله لوله های آتشخوار، مشعل و فن و صفحات رفلکتور و تعدادی قطعه دیگر تشکیل شده است.

گرماتاب با نام های دیگری همانند بخاری تابشی، هیتر تابشی، هیتر تشعشعی، سیستم گرمایش تابشی، بخاری تابشی سقفی گرماتاب نیز شناخته می شود. این نمایندگی در طول 15 سال گذشته پیروز به تامین گرمایش ده ها هزار سالن صنعتی و هزاران رستون و فضای باز شده است.

کاربری گرماتاب مناسب جهت نصب هیتر تابشی گرماتاب

هیتر تابشی در ایران با نام گرماتاب که برند ثبت شده فراوریات شرکت ایران مشعل میباشد شناخته میشود. این دستگاه در محیط های مختلفی از جمله فضاهای باز، سالن های صنعتی، دامداری ها، مساجد، گلخانه ها، سالن های ورزشی، فضای باز رستوران ها و کافه ها قابل نصب میباشد. بخاری لوله ای گرماتاب تنها در محیط های بسته و با ارتفاع سقف کم قابل نصب نمی باشد. در تصویر زیر گرماتاب نصب شده در محیط گلخانه را مشاهده می کنید.

انواع مدلهای دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب

سیستم گرمایش تابشی گرماتاب دارای انواع مدل های مختلف است که می توان به مدل های u شکل و مدل sl خطی در ابعادها و ظرفیت حرارتی های مختلف، بخاری تابشی سرامیکی، گرماتاب دکوراتیو (در دو رنگ مشکی و سفید) اشاره کرد.

ظرفیت حرارتی دستگاه های u شکل از 15 الی 65 کیلو وات متغیر بوده و بعلاوه ابعاد آنها بین 2.90 الی 9.31 می باشد.

درخواست خرید و ثبت سفارش

افراد و مجموعه های زیادی هستند که با تبلیغات نادرست از نام گرماتاب سوء استفاده کرده و در وب سایت ها و تبلیغات خود عنوان گرماتاب امبیراد را ثبت کرده اند. دستگاه های گرمایش تابشی در ایران به علت اینکه اولین بار به وسیله شرکت ایران مشعل وارد کشور شد به نام گرماتاب شناخته می شوند و در واقع گرماتاب نام برند ثبت شده شرکت ایران مشعل می باشد. جهت اخذ استعلام قیمت گرماتابAMBIRAD میتوانید با کارشناسان این شرکت در تماس باشید. بنابراین باید به این نکته توجه نمود که تنها شرکت ایران مشعل و نمایندگی های مجاز آن در سرتاسر کشور مجاز به فروش بخاری تابشی با برند ثبت شده گرماتاب میباشند.

در واقع سایر دستگاه های تابشی که به این نام تبلیغ می شوند سایر برند دستگاه های گرمایش تابشی بوده و اصلا گرماتاب نمی باشند.

مزایای خرید از از شرکت اصلی فراوری کننده بخاری تابشی گرماتاب

داشتن گارانتی معتبر و بلند مدت از زمان راه اندازی دستگاه

اطمینان از اصالت تمامی کالاها و قطعات داخلی آن

خدمات پس از فروش معتبر در محل شما

مشاوره رایگان برای انتخاب مدل و تعداد صحیح کالا

مزایای دستگاه گرماتاب نسبت به سایر سامانه های گرمایشی

  • عدم اشغال فضای فیزیکی به علت نصب در ارتفاع
  • کاهش تلفات حرارتی به علت نوع تامین گرمایش
  • امکان تامین گرمایش مکان های دلخواه بصورت موضعی
  • تامین گرمایش با سرعت بالا و پس از روشن شدن

درخواست و فرایند خرید گرماتاب

در مرحله اول پس از درخواست مشتری برای خرید کالا، محیط مد نظر بصورت حضوری یا بصورت تصویری با ارسال عکس و فیلم از طرف مشتری، به وسیله کارشناس فنی این نمایندگی مورد ارزیابی قرار میگیرد و تعداد و مدل مناسب دستگاه به مشتری اعلام می شود تا پس از نصب دستگاه ها، تامین دما در محیط مورد نظر با بهینه ترین حالت ممکن ایجاد شود. پس از تعیین شدن نوع محصول پیش فاکتور از سمت شرکت برای مشتری ارسال می شود و بعد از پرداخت مشتری طی زمان کوتاهی دستگاه برای مشتری ارسال و نصب و راه اندازی می شود.

نکته مهم در فرایند خرید این است که نصب و راه اندازی دستگاه های گرماتاب به صورت رایگان به وسیله تکنسین های فنی گرماتاب صورت میپذیرد تا با نصب صحیح و اصولی، از به وجود آمدن خطرات احتمالی جلوگیری شود.

بعلاوه گارانتی دستگاه های گرمایش تابشی منوط به این می باشد که نصب و راه اندازی دستگاه ها به وسیله کارشناسان فنی انجام شود. با توجه به رایگان بودن نصب و راه اندازی گرماتاب به وسیله شرکت و بعلاوه به علت گاز سوز بودن دستگاه، اکیدا توصیه می شود که شخصاً اقدام به راه اندازی دستگاه نکنید.

برای درخواست خرید بخاری تابشی با برند گرماتاب می توانید به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com مراجعه کرده و یا به وسیله شماره تماس های 09124884905 با ما در ارتباط باشید. در ضمنً در بخش های مختلف وب سایت گرماتابان می توانید تصاویر مختلفی از دستگاه های گرماتاب را مشاهده نمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1576

به "برترین روش تامین گرمایش سوله و فضای باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین روش تامین گرمایش سوله و فضای باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید