بسته بندی لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارد ؟

به گزارش اخبار نجوم، اول و مهمتر از همه چیز، مردم مایل به هزینه کردن برای بهترین ها هستند. اگر از قبل دارای نام تجاری قدرتمند برای محصولات لوکس هستید، راه اندازی محصولات اضافی آسان تر است. هنگامی که شما یک نام تجاری ناشناس هستید، باید یک تصویر و معروفیت عالی ایجاد کنید. مارک های موجود که به دسته لوکس می فرایند، سرآغازی دارند اما هنوز باید در نظر بگیرند که چگونه می توان دسته قیمت لوکس را به معروفیت خود افزود.

بسته بندی لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارد ؟

کیا و هیوندای را در نظر بگیرید. آن ها به عنوان خودروهای اقتصادی شروع کردند. هنگامی که یک نام تجاری در یک گروه به اشباع بازار می رسد، معمولاً در دسته های دیگر توسعه می یابد. کیا و هیوندای هر دو وارد دسته خودروهای لوکس شده اند. مطالعه استراتژی بازاریابی آن ها می تواند بینش ارزشمندی برای نام تجاری شما ارائه دهد.

در طرف مقابل، هنگامی که یک نام تجاری لول بالا به اشباع می رسد، قیمت ها را پایین می آورند تا مانند اپل به مردم برسد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

طرح بسته بندی شما باید به صورت بصری نقطه قیمت آن را نشان دهد.

انواع بسته بندی متناسب با رده های قیمت خاص هستند. کارت پشتیبان و بسته کیسه پلی برای قیمت پایین (نقطه قیمت اولیه) استفاده می شود.

پوسته تاشو یک جلوه ارتقا یافته است و به مصرف کننده اجازه می دهد محصولات را با هزینه میانه (زیر 100 دلار) مناسب بداند. آن ها همچنین از محصول در برابر آسیب و سرقت محافظت می کنند. در حالی که به مصرف کننده اجازه می دهد محصول را ببیند.

از جعبه می توان برای هر قیمتی از قیمت پایین، میانه تا ممتاز استفاده کرد. سبک جعبه و وزن تخته نقش اساسی در مشخص نقطه قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: تولید جعبه هارد باکس و جعبه بسته بندی لوکس و لاکچری چگونه انجام می شود؟

1. تفاوت قیمت بیشتر به طراحی بصری روی بسته بستگی دارد.

این تصویری است که ارزش هر نقطه قیمت محصول را بدون در نظر گرفتن نوع بسته بندی بیان می کند. و هنگامی که در جعبه قرار گرفته است، وزن، ضخامت و سفتی در انتقال قیمت و ارزش نقش دارد.

مورد اصلی این است که یک جعبه آویز با تخته 18 pt یا 24 pt بر اساس وزن محصول و مقدار جعبه تولید می شود. این یک محصول لوکس ارائه نمی دهد، جعبه هارد باکس و کارتن لیمنت محصولات گران قیمت را در خود جای داده است.

در جلوه های چاپی مانند لمینت براق، مهر زنی فویل، پوشش مخملی و استفاده از جوهرهای فلزی اغلب برای ارتقاء ارزش استفاده می شود. این اثرات هرگز برای محصولات با قیمت پایین استفاده نمی شود.

بیشتر بخوانید: بهترین تولید کننده جعبه در ایران کیست ؟

2. وزن بسته و محصول بر ارزش درک شده مصرف کننده تأثیر می گذارد.

در دهه 1990 مواد سبک تری برای تولیدکنندگان ابزار برقی در دسترس بود و آن ها شروع به تولید محصولات خود با این مواد کردند. مزایای مصرف کننده شامل ابزار سبک تری برای خستگی کمتر است.

کاهش وزن منجر به کاهش هزینه حمل و نقل برای تولید کننده می شود. متأسفانه، تولیدکنندگان به سرعت دریافتند که مصرف کنندگان، وزن و مواد را با کیفیت پایین تر، با دوام کمتر و سایر مارک هایی که از نظر فیزیکی، ارزش مطابقت دارند، انتخاب می کنند.

وزن و ساختار بسته به مصرف کننده ارزش تولید کننده را برای محصول نشان می دهد. مقوا کارتنی ساده از نظر ظاهری ارزان است. بسیاری معتقدند که آن سازگار با محیط زیست است، اما شما باید تصور کامل آن را در مقایسه با رقبا در نظر بگیرید. آیا می توانید یک ساعت 500 دلاری خریداری کنید که در جعبه کارتنی ساده و بدون حاشیه قرار گیرد؟ جعبه های کارتنی در اولین برداشت، هنوز یک جعبه ارسال کننده است.

بیشتر بخوانید: بهترین جعبه سازی هارد باکس ایران کدام است ؟

موفقیت محصول مستقیماً به بسته آن وابسته است

همانطور که توضیح دادیم، بسته شما بر تعداد مصرف کننده تأثیر می گذارد. از سبک بسته بندی، مواد بسته گرفته تا گرافیک، این عناصر با هم کار می کنند تا ارزش برند شما را نشان دهند و مخاطبان اصلی خود را هدف قرار دهند. طراح بسته باید قیمت خرده فروشی پیشنهادی شما و یک مخاطب هدف مشخص را بداند. هدف یعنی تعریف محدود از بهترین مشتری، نه مخاطب گسترده و فراوان.

اگر محصولات خود را برای مادران نو، به اطلاعات جمعیتی مانند جغرافیا و درآمد اضافه می کنید تا اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید. اقوام مادر نو را شامل نشوید. آن ها مخاطبان ثانویه و خریدارانی هستند که تحت تأثیر مادران نو هستند.

به طور مشابه، برای افرادی که کار روتین خود را انجام می دهند یا زنانی که می خواهند چین و چروک داشته باشند، باید داده های بسیار متمرکز و تقسیم بندی شده ای را برای توسعه گرافیک و پیام رسانی ارائه دهید که مستقیماً با مخاطبان خاصی صحبت می کند تا تعامل ایجاد کند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1219

به "بسته بندی لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارد ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته بندی لوکس و لاکچری چه ویژگی هایی دارد ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید