تور ترکیه ارزان: برف ترکیه را فلج کرد!

به گزارش اخبار نجوم، مقامات ترکیه در پی بارش سنگین برف در شهر استانبول به طور موقت تمام پرواز های فرودگاه اصلی این شهر را به حالت تعلیق درآوردند.

تور ترکیه ارزان: برف ترکیه را فلج کرد!

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، تصمیمات تازه در لغو پرواز ها در حالی اعلام شده است که بارش برف زمستانی باعث توقف بعضی از خدمات کشتی ها، بسته شدن راه ها و ایجاد مشکل برای رانندگان وسائط نقلیه شده است.

سازمان حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی ترکیه اعلام نموده است که 4 هزار و 600 نفر به علت شرایط نامساعد جوی سرگردان شده اند و بیش از 6 هزار و 700 نفر نیز به سرپناه ها منتقل شده اند. این در حالی است که توزیع مواد غذایی برای افراد نیازمند به وسیله هزاران کانتینر شروع شده است.

بارش سنگین برف در ترکیه از هفته گذشته شروع شده است و مقامات هدایت و رانندگی این کشور جاده های بخش های بزرگی از مرکز و جنوب شرقی ترکیه را بسته اعلام نموده اند.

در همین حال اکرم امام اوغلو، شهردار شهر 16 میلیون نفری استانبول، به خبرگزاری رویترز گفته است بارش برف در شرایطی که ظرفیت سد ها به پایین ترین اندازه طی چند سال اخیر رسیده اند خبری شادمان کننده به شمار می رود. وی ابراز امیدواری نموده است که در نتیجه بارش های اخیر سطح آب پشت سد ها تا 70 درصد افزایش یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1342

به "تور ترکیه ارزان: برف ترکیه را فلج کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: برف ترکیه را فلج کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید