بدون کد بورسی و به صورت غیرحضوری سهام دارایی دوم دولت(ETF)را بخرید

به گزارش اخبار نجوم، متقاضیان خریداری واحد های سرمایه گذاری ETF پالایشی یکم (صندوق قابل معامله در بورس) که فاقد کد معاملاتی هستند، می توانند بدون مراجعه حضوری و به وسیله اپلیکیشن ایوا پذیره نویسی را انجام دهند.

بدون کد بورسی و به صورت غیرحضوری سهام دارایی دوم دولت(ETF)را بخرید

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، این پذیره نویسی از بامداد چهارشنبه، پنجم شهریورماه شروع شده و تا سرانجام روز چهارشنبه 19 شهریورماه ادامه خواهد یافت. در این طرح پذیره نویسی، سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، پنج میلیون تومان و معادل 500 واحد سرمایه گذاری مشخص شده است.

پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی، بدون محدودیت سنی امکان پذیر است. پس از اتمام پذیره نویسی و اخذ مجوز فعالیت صندوق از سازمان بورس و اوراق بهادار، سهام موضوع فعالیت این صندوق (باقی مانده سهام دولت در چهار پالایشگاه) با اعمال 20 درصد تخفیف به متقاضیان صندوق واگذار خواهد شد.

این امکان فرصت بسیار خوبی برای ورود آحاد جامعه به سرمایه گذاری در سهام شرکت های معتبری است که دولت با هدف مردمی کردن اقتصاد و امکان دسترسی همگان به بازار سرمایه و بهره مند شدن از رشد این بازار، فراهم نموده است.

علاقمندان می توانند برای دانلود اپلیکیشن ایوا عدد 1 را به 2000444 ارسال یا #1737 را شماره گیری نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 509

به "بدون کد بورسی و به صورت غیرحضوری سهام دارایی دوم دولت(ETF)را بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون کد بورسی و به صورت غیرحضوری سهام دارایی دوم دولت(ETF)را بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید