بادامچیان: وقتی هر روز توانایی خرید مردم پایین می آید، باید از روحانی تشکر کنند؟

به گزارش اخبار نجوم، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه حفظ احترام هرکسی از جمله رییس جمهور واجب است، گفت: وقتی هر روز توانایی مردم در تهیه اجناس و خوراک پایین می آید، باید از روحانی تشکر کنند؟

بادامچیان: وقتی هر روز توانایی خرید مردم پایین می آید، باید از روحانی تشکر کنند؟

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری که در محل این حزب برگزار گشت، گفت: مهمترین مسئله گام دوم انقلاب اسلامی، چگونگی ورود به انتخابات 1400و چگونگی فعالیت سیاسی و انتخاباتی است.

وی اضافه کرد: نگاه موتلفه سیاه و سفید نیست و از دولت بازرگان تا روحانی هم خدمات و هم نقاط ضعف داشته اند.

بادامچیان با بیان اینکه در آغاز نظام جمهوری اسلامی امام حرکتی مردم سالارانه و تمام مردمی می خواست و مردم را، ولی نعمت می دانست و این را صادقانه و صمیمانه می گفت، شرح داد: آن هایی که می گویند ما را رد می کنند، باید بگویم هم در ریاست جمهوری و هم مجلس همه تیپ بوده اند و تایید شده اند و همه می خواستند مسئولیتشان را به بهترین نحو انجام دهند.

وی با بیان اینکه بازرگان تفکرات لیبرالیستی غربگرای مستقل داشت و معتقد بود که باید با آمریکا تعامل داشت و آمریکا نمی گذارد در ایران انقلاب شود، گفت: امام به بنی صدر نگفت که به صحنه نیا، ولی کارهایش باعث شد که مردم متوجه شوند که آن یک پینوشه آمریکایی هست.

وی با بیان اینکه دولت رجایی و باهنر نشان داد که دولت ها می تواند پیروز باشد، گفت: رجایی در دوران مسئولیتش هم جنگ و هم صحنه سیاسی را اداره کرد و هم خط بنی صدری را تعیین کرد و هم مردم را راضی نگه داشت.

بادامچیان در پاسخ به سوالی در مورد بررسی برخی گزینه ها در شورای وحدت نیرو های انقلاب، گفت: ما در شورای وحدت و موتلفه مانع کسی در نامزدی نیستیم و باید احترام به همه گذاشت و این مسئله تا زمانی پیش می رود که شورای نگهبان اعلام نظر کند.

وی با تاکید بر تعریف دقیق رجل سیاسی مذهبی توسط شورای نگهبان گفت: رجل سیاسی غیر از تئوریسین سیاسی هست و من در این باره نامه ای به شورای نگهبان نوشته ام که رجل سیاسی ـ مذهبی کیست.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه در موتلفه هیچ وقت نسبت به روحانی موضع تندی نگرفته ایم و حفظ احترام هرکسی از جمله رییس جمهور واجب است، گفت: وقتی هر روز توانایی مردم در تهیه اجناس و خوراک پایین می آید، مردم باید از روحانی تشکر کنند؟

بادامچیان با اشاره به راهکار افزایش مشارکت، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها نشاط انتخاباتی بالایی خواهد بود، چون مردم به اصولگرای شعاری و اصلاح طلب رای نمی دهند و اگر شخصیتی معرفی کنیم که مردم امیدوار شوند و کسی باشد که پنجره اش را رو به مردم باز کند مردم مشارکت می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 811

به "بادامچیان: وقتی هر روز توانایی خرید مردم پایین می آید، باید از روحانی تشکر کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادامچیان: وقتی هر روز توانایی خرید مردم پایین می آید، باید از روحانی تشکر کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید