افزایش تعداد قربانیان کرونا در مسکو؛ پوتین دائماً تست کرونا می دهد

به گزارش اخبار نجوم، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در روسیه از مرگ 5 بیمار دیگر در شهر مسکو اطلاع داد، ضمن اینکه رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) هم بعد از پایتخت، در دو سوم از مناطق فدراسیون روسیه به اجرا گذاشته شده است.

افزایش تعداد قربانیان کرونا در مسکو؛ پوتین دائماً تست کرونا می دهد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه بیان کرد که پنج بیمار دیگر با تشخیص مثبت عفونت ویروس کرونا و بیماری های همزمان دیگر در مسکو درگذشتند.

بر اساس این اطلاعات، هر پنج بیمار بر اثر ذات الریه و نتیجه مثبت ویروس کرونا ویروس، دارای بیماری های مزمن دیگری هم بوددند. سن بیماران درگذشته از 61 تا 74 سال بود.

این ستاد لزوم رعایت دقیق رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) را برای همه ساکنان پایتخت را مورد تاکید قرار داده است.

گسترش رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) در بسیاری از مناطق روسیه

علاوه بر این ، اعلام شده است که دو سوم از مناطق فدراسیون روسیه (روسیه دارای 85 منطقه فدرال است) به دلیل تهدید به گسترش شیوع ویروس کرونا، اقدامات محدود نماینده مضاعفی را برای شهروندان ساکن این مناطق در نظر گرفته اند و به دنبال نمونه مسکو و منطقه مسکو، از اقدامات قانونی نظارتی توسط نهادهای قانونی به تصویب رسیده، پیروی می نمایند.

در 53 منطقه از روسیه ، رژیم خودانزوایی (قرنطینه خانگی) برای شهروندان در هر سنی اعلام شده و در بعضی دیگر از مناطق محدودیت عدم ترک خانه، برای افراد بالای 65 سال و گروه های خطرناک، لازم الاجرا شناخته شده است.

بعد از ظهر دیروز رژیم قرنطینه خانگی از سوی مقامات مسئول 16 منطقه دیگر روسیه به اجرا گذاشته شد.

دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین شب گذشته در تفسیر خبر رسانه های گروهی درباره ابتلای دنیس پروتسنکو، پزشک اصلی بیمارستان کامونارک مسکو به بیماری کرونا، بیان کرد که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به طور مرتب تحت آزمایش ویروس کرونا قرار می گیرد، شرایط جسمانی و سلامت وی همیشه کنترل شده و همه چیز خوب است.

لازم به یادآوری است که روز گذشته (سه شنبه) با ثبت 500 مورد جدید آلودگی، تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 2337 نفر افزایش یافت، تا این زمان 17 نفر جان باخته و 121 نفر بهبود یافته بودند. ضمن اینکه دومای دولتی روسیه هم روز گذشته قانون مربوط به مجازات کیفری برای افرادی که رژیم قرنطینه خانگی را نقض نمایند مورد تصویب نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 251

به "افزایش تعداد قربانیان کرونا در مسکو؛ پوتین دائماً تست کرونا می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد قربانیان کرونا در مسکو؛ پوتین دائماً تست کرونا می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید