اعلام پروژه های سال آینده به وسیله شهرداری های فارس

به گزارش اخبار نجوم، سرپرست دفتر امور شهری و شورا های استانداری فارس از شهرداران خواست تا پروژه های سال آینده را به دستگاه های خدمات رسان اطلاع رسانی نمایند تا هزینه تاسیسات آن ها دیده گردد.

اعلام پروژه های سال آینده به وسیله شهرداری های فارس

سید احسان اصنافی در همایش شهرداران فارس در شیراز گفت: معمولا شهرداری ها به علت عایدی هزینه بودن بیشترین هجمه را در حوزه مدیریتی در شرایط خاص مالی و اجتماعی متحمل می شوند.

او بعلاوه با بیان اینکه سازمان شهرداری ها به عنوان یکی از سازمان های وابسته کشور زیر مجموعه معاونت عمرانی عایدیه است، ابراز امیدواری کرد که حرکت رو به جلویی در این باره داشته باشیم.

سرپرست دفتر امور شهری و شورا های استانداری فارس گفت: با دستور وزیر کشور، ماشین الات عمرانی به شهرداری شهر های زیر 10 هزار نفر جمعیت داده نمی گردد.

اصنافی به ساختار شهرداری ها در فارس هم اشاره و با بیان اینکه 121 شهرداری و 116 شورا در استان داریم، گفت: درخواست برگزاری آزمون برای جذب نیرو در شهرداری های استان داده شده است.

او گفت: 4600 پست در شهرداری های استان به جز شهرداری شیراز داریم که حدود 1820 مورد آن با تصدی و مابقی بلاتصدی است.

سرپرست دفتر امور شهری و شورا های استانداری فارس به لایحه عایدی پایدار در شهرداری ها هم اشاره نمود و گفت: این مهم اساسی ترین موضوع در شهرداری ها به علت تغییر روابط حاکم بر این مجموعه هاست.

اصنافی با بیان اینکه پیش نویس آیین نامه سرمایه گذاری تهیه و در حال ارسال به هیئت وزیران است، از شهرداران خواست تا پروژه های سال آینده را به دستگاه های خدمات رسان اطلاع رسانی نمایند تا هزینه تاسیسات آن ها دیده گردد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعدادی از شهرداری های فارس برای اجرای فیبر نوری اقدام نموده اند، گفت: فضا از ADSL به سمت استفاده از فیبرنوری رفته که عایدی خوبی هم در پی دارد.

اصنافی با بیان اینکه در شیراز اجرای کل شبکه فیبرنوری را شهرداری متقبل شده است، گفت: به علت عایدی مطلوب، نمی توان به راحتی از کنار این موضوع گذشت به ویژه در شهر های بالای 10 هزار و 50 نفر جمعیت که فرصت خوبی است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1492

به "اعلام پروژه های سال آینده به وسیله شهرداری های فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام پروژه های سال آینده به وسیله شهرداری های فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید