استقلال، اجازه حضور یزدانی در تیم ملی را نمی دهد

به گزارش اخبار نجوم، باشگاه استقلال با توجه به در پیش بودن مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، اجازه حضور امیرمحمد یزدانی را در جام جهانی صربستان نمی دهد.

استقلال، اجازه حضور یزدانی در تیم ملی را نمی دهد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، درحالیکه همچنان اماواگرهای زیادی در خصوص برگزاری جام جهانی صربستان وجود داشت، اما فدراسیون کشتی صبح امروز از اعزام حسین نوری و محمدهادی ساروی به همراه بهروز حضرتی پور به صربستان اطلاع داد که این موضوع درواقع تایید نهایی برگزاری جام جهانی 2020 بود.

با این حساب باید دو آزادکارِ معرفی شده از سوی کادرفنی تیم ملی نیز در روزهای آینده راهی بلگراد شوند. رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی دو کشتی گیری هستند که بعد از منتفی شدن حضور حسن یزدانی و کامران قاسمپور در جام جهانی انفرادی، جایگزین آنها شدند.

این در حالی است که تیم استقلال در روزهای آینده مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر آزاد را در پیش دارد و یزدانی نیز یکی از کشتی گیران ملی پوش این تیم در لیگ محسوب می گردد.

بر این اساس استقلالی ها به فدراسیون کشتی اعلام نموده اند که با توجه به داشتن قرارداد حرفه ای با امیرمحمد یزدانی و در پیش داشتن مرحله حساس لیگ، اجازه حضور این کشتی گیر در جام جهانی را نخواهند دارد و یزدانی باید برای آنها کشتی بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 711

به "استقلال، اجازه حضور یزدانی در تیم ملی را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال، اجازه حضور یزدانی در تیم ملی را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید