هم سطح ایران نیستیم ولی باید برنده شویم، طارمی بازیکن کلیدی است

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در دومین ملاقات خود در چارچوب بازی های برگشت انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 21 فردا دوشنبه به مصاف بحرین می رود.

هم سطح ایران نیستیم ولی باید برنده شویم، طارمی بازیکن کلیدی است

هلیو سوزا سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در کنفرانس خبری پیش از ملاقات ایران و بحرین که امروز در شهر منامه برگزار گردید، جوابگوی سوالات رسانه ها بود.

سوزا گفت: فردا بازی عظیمی با تیم ملی فوتبال ایران داریم. تیم ایران چندین دوره قهرمان آسیا شده و تیم قدرتمند آسیا و اول قاره محسوب می گردد.

وی ادامه داد: این تیم از بازیکنان عظیم و با کیفیتی بهره می برد. مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که مهره مهم و کلیدی تیم ایران محسوب می گردد. او تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته و بارها گلزنی نموده است.

سوزا (نفر دوم از سمت راست) در نشست خبری امروز

سرمربی بحرین با بیان اینکه طارمی مهاجم خوبی برای ایران محسوب می گردد تاکید نمود: تیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ما مطمئناً هم سطح تیم ایران و ژاپن نیستم اما برای اینکه خود را به سطح بالای قاره آسیا برسانیم باید خودمان را در این مسابقه نشان دهیم و برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

سوزا اضافه نمود: در واقع ایران از بازیکنانی که در سرتاسر جهان بازی می نمایند، بهره می برد. نماینده ای دارد که در لیگ قهرمانان اروپا با تیمش قهرمان شده، یا بازیکنی که به اسم برترین بازیکن فصل لیگ روسیه انتخاب شده است. در داخل ایران هم از بازیکنانی بهره می برد که تجربه بازی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را دارند اما ما تیم یک سال و نیم گذشته نیستیم و خودمان را برای این چالش عظیم آماده نموده ایم.

سرمربی بحرین در سرانجام گفت: با اینکه تیم اول گروه هستیم اما یک بازی بیشتر داریم و این علت نمی گردد که تیم ها را دست کم بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1063

به "هم سطح ایران نیستیم ولی باید برنده شویم، طارمی بازیکن کلیدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم سطح ایران نیستیم ولی باید برنده شویم، طارمی بازیکن کلیدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید