قربانی: تاکتیک نداشتن تیم ملی را قبول ندارم، برترین تیم تاریخ در اختیار اسکوچیچ است

به گزارش اخبار نجوم، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همین بازیکنان در اختیار ویلموتس بود، گفت: اینکه بعضی می گویند تیم ملی تاکتیک ندارد را قبول ندارم.

قربانی: تاکتیک نداشتن تیم ملی را قبول ندارم، برترین تیم تاریخ در اختیار اسکوچیچ است

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ایجاد یک فضای دو قطبی در صفحات مجازی و اینکه خیلی ها عملکرد دراگان اسکوچیچ را تحسین نموده اند و بعضی بر این عقیده اند که تیم ملی با راهنمایی این مربی تاکتیک ندارد، گفت: فوتبال ورزش جذابی است و همه آن را دوست دارند و خودشان را کارشناس می دانند. در سطح فوتبال حرفه ای نباید زیاد به این نظرها توجه کرد و مربی بر اساس داشته هایش کار می نماید و نتیجه می گیرد. همین بازیکنان و ستاره ها را در زمان مارک ویلموتس هم در اختیار داشتیم و دیدید که نتیجه نگرفتیم. اکنون هم از کره مریخ بازیکن نیاورده ایم.

وی ادامه داد: اینکه می گویند تیم ملی تاکتیک ندارد را قبول ندارم. در بعضی از بازی ها تیم های حریف در پی خراب کردن تاکتیک ایران هستند و البته یادمان هم نرود که تیم ملی سطح توقعات را بالا برده است. قبل از اینکه به بحرین برویم بعضی از احتمال حذف تیم ملی صحبت می کردند ولی در آنجا نتایج خوبی گرفتیم و حالا این فرایند مثبت ادامه دارد. باید این را در نظر بگیریم که حریفان به خوبی تیم ملی را بررسی می نمایند. به اسم مثال هدف امارات این بود که بازی ایران را خراب کند تا شاید یک مساوی بگیرد و اگر می خواهد ببازد، کم گل بخورد.

مدافع پیشین استقلال اعلام کرد: تیم ما از لحاظ سبک بازی و نتیجه گیری تا الان فرایند خوبی داشته و این را هم نباید فراموش کرد که اسکوچیچ شانس بسیار بزرگی داشت که برترین تیم ملی تاریخ در اختیار او نهاده شد. با تمامی احترامی که برای تیم های ملی در سال های گذشته قائل هستم باید بگویم که این تیم از خط دروازه تا خط حمله بازیکنان فوق العاده ای دارد و برترین تیم ملی تاریخ ایران است.

قربانی در ارتباط با بازی روز سه شنبه هفته جاری مقابل کره جنوبی به خبرنگاران گفت: شناخت زیادی از کره ندارم ولی سبک بازی ما به آنها می خورد و نسبت به ژاپن و بعضی از تیم های عربی معمولا در این سال ها مقابل کره نتایج خوبی گرفته ایم. در این بازی دست بالا را داریم اما باید این را هم در نظر گرفت که هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران به جام جهانی صعود خواهد نمود، گفت: تیم خیلی خوبی داریم و اگر به جام جهانی صعود نکنیم، ظلم به فوتبال است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1161

به "قربانی: تاکتیک نداشتن تیم ملی را قبول ندارم، برترین تیم تاریخ در اختیار اسکوچیچ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: تاکتیک نداشتن تیم ملی را قبول ندارم، برترین تیم تاریخ در اختیار اسکوچیچ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید