آزمون آسیایی مهدی رحمتی ، نخستین گلر-مربی در تاریخ آسیایی

به گزارش اخبار نجوم، تیم شهرخودرو فردا دوشنبه ساعت 19:30 در لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود آن هم در حالی که یک گلر-مربی بر روی نیمکت این تیم می نشیند.

آزمون آسیایی مهدی رحمتی ، نخستین گلر-مربی در تاریخ آسیایی

به گزارش خبرنگاران ، لیگ آسیا از اسفند گذشته به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود.

دوشنبه تیم شهرخودرو به عنوان اولین تیم ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف تیم الاهلی امارات خواهد رفت. شهرخودرو قبل از کرونا با هدایت مجتبی سرآسیایی در لیگ قهرمانان حضور داشت اما از آن زمان تا به امروز این تیم دستخوش تغییرات زیادی شد و اکنون سیدمهدی رحمتی دروازه بان شهرخودرو هدایت فنی تیم را هم برعهده خواهد داشت.

البته رحمتی طبق قوانین به دلیل نداشتن مدرک A مربیگری نمی تواند در نشست های خبری سرمربیان شرکت کند مشکل اصلی شهرخودرو البته این نیست! بلکه این تیم قبل از کرونا از دو مسابقه دو شکست را متحمل شده است و اکنون بدون امتیاز و بدون گل زده در رده آخر جدول گروه B قرار گرفته است. شهرخودرو اگر می خواهد از گروهش صعود کند باید تیم اماراتی را شکست بدهد. تیمی که مثل شهرخودرو بدون امتیاز است اما دو گل زده دارد و به همین دلیل یک پله در جدول لیگ بالاتر از شهرخودرو ایران قرار گرفته است.

این نخستین آزمون آسیایی سیدمهدی رحمتی در قامت سرمربی است و همه می خواهند ببینند این دروازه بان با سابقه فوتبال ایران در عرصه مربیگری چه خواهد کرد. بازنده این مسابقه را می توان تیم حذف شده گروه دانست. به هر حال اگر شهرخودرو با سرمربی - بازیکن جدید خود به پیروزی برسد کار بزرگی در اسیا انجام داده است. دیگر مسابقه این گروه بین دو تیم الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان انجام می شود.

جدول گروه B:

1- پاختاکور ازبکستان 6 امتیاز

2- الهلال عربستان 6 امتیاز

3- الاهلی امارات بدون امتیاز

4- شهرخودرو ایران بدون امتیاز

* استقلال در گروه 3 تیمی و بدون مسابقه!

تیم استقلال هم طبق برنامه قبلی باید دوشنبه شب ساعت 22:30 در قطر به مصاف تیم الوحده امارات می رفت اما به دلیل اینکه این تیم اماراتی بازیکنان کرونایی داشته از حضور در لیگ قهرمانان انصراف داد تا آبی پوشان دوشنبه شب استراحت داشته باشند. به این ترتیب مسابقات گروه A مسابقات با حضور استقلال سه تیمی خواهد شد و امتیازات و گل های الوحده امارات از جدول پاک می شود. پیش از حذف الوحده امارات از مسابقات جدول گروه به شکل زیر بود که البته هنوز این جدول در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تغییر نکرده و الوحده هنوز در جدول لیگ قرار داده شده است.

جدول گروه A :

1- الاهلی عربستان 4 امتیاز

2- الوحده امارات 4 امتیاز

3- استقلال ایران یک امتیاز

4- الشرطه عراق یک امتیاز

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 541

به "آزمون آسیایی مهدی رحمتی ، نخستین گلر-مربی در تاریخ آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون آسیایی مهدی رحمتی ، نخستین گلر-مربی در تاریخ آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید