آموزش، در مدیریت بحران نقش اساسی دارد

به گزارش اخبار نجوم، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی به نقش اساسی آموزش در مدیریت بحران تاکید و بر لزوم شرکت کارکنان اداره کل راه آهن آذربایجان در کلاس های تخصصی مدیریت بحران تاکید نمود.

آموزش، در مدیریت بحران نقش اساسی دارد

محمدباقر هنربر در بازدید از راستا ریلی میانه - مراغه، به لزوم شناسایی راه های فرعی، دسترسی به حریم راه آهن و اجرای طرح شناسایی وتعیین محل نشستگاه بالگرد در موقعیت های متفاوت و در دسترسی به راه آهن تاکید نمود و اضافه کرد: دستگاه های مختلف دخیل در مدیریت بحران استان، در مواقع اضطرای پای کار بوده و هماهنگی و همکاری لازم را انجام دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان نیز در این بازدید دستیابی به مختصات محل وقوع حادثه را بسیار مهم ارزیابی کرد.

سید هادی موسوی از آمایش سرزمینی آذربایجان شرقی برای فراهم آوردن زمینه امداد و نجات در مواقع بحرانی اطلاع داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان نیز در این بازدید در راستای تسهیل در دسترسی به راستاهای ریلی در مواقع بحرانی،گفت: مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان آمادگی خود را جهت تجهیز اورژانس ریلی با استفاده از امکانات راه آهن از جمله درزین اعلام می نماید.

فرزاد رحمانی، بر لزوم آموزش یاری های اولیه تمامی کارکنان شاغل در این راستا با استفاده از امکانات این مرکز تاکید نمود.

سرهنگ افراسیابی، مدیر پدافند غیر عامل و بحران نیروی انتظامی استان نیز در این بازدید بر لزوم اطلاع رسانی به موقع در حوادث اشاره نمود و گفت: نیروی انتظامی آمادگی لازم را در اجرای وظایف محوله در حوزه پدافند غیر عامل و بروز سوانح دارد.

شاپور ارصلانی، مدیر کل راه آهن استان نیز در این بازدید، هدف از این بازدید را آشنایی اعضای ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از راستا ریلی کوهستانی و صعب العبور میانه- مراغه و اتخاذ تمهیدات لازم در مواقع اضطراری اظهار داشت.

در این بازدید از زحمات دوتن از همکاران و ساکنان حاشیه خطوط ریلی راه آهن، حاتم شیخی و حسین آقازاده که با اطلاع رسانی به موقع خود از بروز سانحه پیشگیری نموده بودند، قدردانی شد.

در ادامه این بازدید، نشستی به منظور آنالیز راه های دسترسی جاده ای و هوایی به راستا راه آهن در راستا مذکور، برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 70

به "آموزش، در مدیریت بحران نقش اساسی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش، در مدیریت بحران نقش اساسی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید