آخرین خبر از صدور احکام قطعی رتبه بندی معلمان ، ساماندهی نیروهای بلاتکلیف

به گزارش اخبار نجوم، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان جدیدترین خبرها درباره صدور احکام قطعی معلمان در قالب نظام رتبه بندی، درباره نیروهای بلاتکلیف هم شرح داد.

آخرین خبر از صدور احکام قطعی رتبه بندی معلمان ، ساماندهی نیروهای بلاتکلیف

به گزارش خبرنگاران، صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط صدور احکام رتبه بندی معلمان اظهار کرد: امیدواریم احکام قطعی رتبه بندی معلمان را تا انتها اسفندماه صادر کنیم.

وی اضافه نمود: تا هفته گذشته 650 هزار نفر در مرحله ارزیابی قرار داشتند که بیش از 411 هزار نفر از آنها احکامشان صادر شده و مابقی در روزهای به جای مانده انجام می گردد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در اولین فرصتی که ارزیابان، ارزیابی لازم را انجام و در اختیار هیئت ممیزه قرار دهند همکاران ما در استان ها و منطقه ها پرونده ها را آنالیز می نمایند گفت: کارگروه هایی را ایجاد نموده ایم؛ هم کارگروه های آموزشی و هم در مرکز سنجش و دانشگاه فرهنگیان که بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه بندی اقدام و کار را تا آخر سال به انتها برسانیم.

ستاری فرد در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر نیروی انسانی بلاتکلیف از محل قانون مشخص تکلیف نیروهای نهضتی، حق التدریس و مربیان پیش دبستانی دارید یا خیر، گفت: تنها تعداد کمی از همکاران که دوره مهارت آموزی شان به طول انجامیده به جای مانده اند که در حال نهایی شدن است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1544

به "آخرین خبر از صدور احکام قطعی رتبه بندی معلمان ، ساماندهی نیروهای بلاتکلیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از صدور احکام قطعی رتبه بندی معلمان ، ساماندهی نیروهای بلاتکلیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید