آثار مجید مجیدی زیر ذره بین نقد سینما

به گزارش اخبار نجوم، تهران (پانا) - برنامه نقد سینما جمعه 30 آبان ماه به بررسی سینمای دهه نود می پردازد و در ادامه نگاهی به آثار مجید مجیدی کارگردان سینمای ایران خواهد داشت.

آثار مجید مجیدی زیر ذره بین نقد سینما

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه نقد سینما جمعه این هفته 30 آبان ماه ساعت 22 با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه روی آنتن شبکه پنج می رود. در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی و همراهی آرش خوشخو و منوچهر اکبرلو تصویر نوجوان در سینمای ایران بررسی خواهد شد و در ادامه این گفتگو، حضور نوجوانان در آثار مجید مجیدی کارگردان با سابقه سینمای ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نقد سینما به بهانه سال پایانی دهه نود و نزدیکی به ایام آخرین جشنواره فیلم فجر در این دهه، در سومین برنامه از سلسله گفتگوهای بررسی دهه نود با حضور ابوالحسن داوودی کارگردان سینمای ایران، درباره ژانر و تنوع ژانری در سینمای دهه نود ایران، گفتگو خواهد کرد.

قسمت های دیگر برنامه این هفته شامل بخش رویدادها با حضور علیرضا مرادی و میثم محمدی خبرنگاران سینمایی وبخش رسانه با موضوع آخرین رویدادهای سینمایی، تنوع، اعتبار جشنواره های سینمایی بین المللی و آسیب شناسی این جشنواره ها خواهد بود.

میز آموزش فیلمسازی بهروز افخمی نیز با موضوع فیلمنامه نویسی در سینما خواهد بود.

برنامه نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری جمعه هر هفته ساعت 22 از شبکه پنج روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 651

به "آثار مجید مجیدی زیر ذره بین نقد سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار مجید مجیدی زیر ذره بین نقد سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید