Brabus 900 Rocket Edition با شتاب صفر تا صد 3، 7 ثانیه ای معرفی گردید

به گزارش اخبار نجوم، Brabus 900 Rocket Edition شاهکار دیگری از کمپانی تیونینگ اشتوتگارتی است. زمانی که پسوند Rocket به محصول برابوس اضافه می گردد یعنی ما با یک خودرو منحصر به فرد رو به رو هستیم. خودرویی که قرار است بصورت محدود فراوری گردد و قیمتی نزدیک به 600 هزار یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

Brabus 900 Rocket Edition با شتاب صفر تا صد 3، 7 ثانیه ای معرفی گردید

Brabus 900 Rocket Edition تنها به 25 نمونه محدود است

خبرنگاران - محمد فتح اللهی: کمپانی تیونینگ Brabus این محصول خود را یک ابر خودرو فراوری محدود توصیف می نماید. توصیفی که اغراق آمیز هم نیست. در حقیقت برابوس قرار است تنها 25 دستگاه از این مرسدس بنز G کلاس منحصر به فرد را فراوری کند. قیمت در نظر گرفته شده برای Brabus 900 Rocket Edition هم فراتر از برچسب قیمتی مدل های AMG است. 571،270 یورو! یعنی معادل 3 دستگاه G63 با موتور 4 لیتری V8 مدل 2021.

قیمت در نظر گرفته شده برای Brabus 900 Rocket Edition معادل سه دستگاه G63 است

مشخصات فنی

چنین خودرو منحصر به فردی احتیاج به یک پیشرانه خاص دارد. برابوس هم برای این محصول خود سنگ تمام گذاشته است. موتور V8 چهار لیتری استاندارد حالا با افزایش حجم 4/5 لیر گنجایش دارد. در حالی که نمونه G63 این خودرو 577 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور فراوری می کرد، برابوس این ارقام را باز هم بالاتر برده است.

پیشرانه Brabus 900 Rocket Edition قادر است 900 اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار دهد.

Brabus 900 Rocket Edition همانطور که از نامش هم پیداست قادر است 900 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار دهد. گشتاور فوق العاده 1250 متری آن به 1050 نیوتن متر محدود شده است. برابوس عنوان نموده است که این محدودیت را برای محافظت از پیشرانه و سامانه انتقال نیرو در نظر گرفته است.

گشتاور فوق العاده 1250 متری این خودرو به 1050 نیوتن متر محدود شده است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر مدل G63 معادل 4/5 ثانیه است. عقربه سرعت سنج Brabus 900 Rocket Edition اما می تواند در مدت زمان 3/7 ثانیه از رقم 100 عبور کند. این شتاب گیری تا 280 کیلومتر در ساعت ادامه دارد و برابوس می گوید این خودرو قادر است به سرعت های بالاتر برسد. اما تایرها نمی توانند سرعت بیشتر را تحمل نمایند.

تغییرات ظاهری

Brabus 900 Rocket Edition غرق در قطعات فیبرکربن است. درب موتور برای تنفس بهتر پیشرانه به ورودی هوای جداگانه مجهز شده است. جلو پنجره فیبرکربنی با نشان برابوس در جلوی خودرو کاملاً خودنمایی می نماید و اسپیلیتر جلو به بهتر عبور کردن هوا از این نقطه از خودرو یاری می نماید.

نمای جلو

گلگیرها برای رینگ های 24 اینچی فیبرکربنی حجیم تر شده و اگزوزهای کناری هم پوشش فیبرکربنی دارد.

رینگ 24 اینچی فیبرکربنی

اگزوزهای فیبرکربنی

در نمای پشت بال عقب فیبرکربنی به ایجاد نیروی رو به پایین در این خودرو یاری می نماید. دیفیوزر قرار گرفته در سپر عقب هم به جریان هوا از قسمت زیرین خودرو سرعت می بخشد.

بال عقب فیبر کربنی

در جای جای داخل کابین هم چرم منحصر به فرد در ترکیب با جیر نمایی متفاوت از G63 را به ارمغان آورده است. استفاده از قطعات کرومی قرمز رنگ باعث شده تا زمانی که راننده پشت فرمان قرار می گیرد خود را درون یک سوپرکار خاص احساس کند.

نمای داخل کابین

در ردیف عقب هم یک کنسول ویژه در نظر گرفته شده تا سرنشینان عقب هم فضایی خاص را تجربه نمایند.

فضای سرنشینان عقب

در نهایت Brabus 900 Rocket Edition قطعاً خودرویی نیست که هر روز در خیابان ها مشاهده گردد. 25 دستگاهی که قرار است به مشتریان خاص برابوس تحویل داده گردد احتمالاً بیشتر در گاراژ ها و مراسم های خاص حضور خواهند داشت. چرا که برای مثال در کشوری چون آلمان قیمت تمام شده آن بعلاوه مالیات به رقم 681،600 دلار می رسد.

منبع: Motor1

منبع: بیت ران
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1015

به "Brabus 900 Rocket Edition با شتاب صفر تا صد 3، 7 ثانیه ای معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Brabus 900 Rocket Edition با شتاب صفر تا صد 3، 7 ثانیه ای معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید