15 ایده خلاقانه برای تم مهمانی و جشن در فصل بهار

به گزارش اخبار نجوم، فصل بهار، فصل برگزاری جشن و دورهمی است. هوا، آغاز به گرم شدن می نماید، درختان شکوفه می زنند، گل های رنگارنگ باز می شوند و تمام موجودات پرانرژی و شاداب می شوند. در چنین حال و هوایی، می توان جشن ها و دورهمی های مجذوب کننده برگزار کرد. در این نوشته با 15 ایده برای تم مهمانی بهاری آشنا خواهید شد. اگر در فصل بهار قرار است جشن تولد برگزار کنید یا می خواهید به همراه دوستان و عزیزانتان دور هم جمع شوید و جشن بگیرید، می توانید یکی از این ایده های مجذوب کننده را برای تزئین فضای مهمانی خود انتخاب کنید.

15 ایده خلاقانه برای تم مهمانی و جشن در فصل بهار

1. تم گل های رنگارنگ

حضور گل ها در جشن و دورهمی به تنهایی می تواند تمی مجذوب نماینده و دوست داشتنی برای مهمانی شما باشند. شما می توانید گل های رنگارنگ بهاری را بخرید و روی میزهای پذیرایی قرار دهید. بعلاوه می توانید از گل های خوراکی برای تزئین کیک، شیرینی و کاپ کیک بهره ببرید. تم گل طبیعی، یک تم زیبا و شاد برای مهمانی شماست که روحیه مهمانان را شاداب می نماید و به فضای مهمانی شما آرامش و نشاط را هدیه می دهد.

2. تم هندوانه

با آمدن فصل بهار، میوه ای خوشمزه و آب دار و محبوب هم به بازار می آید. هندوانه، این میوه دوست داشتنی و پرطرفدار فصل بهار است که هم می توانید آن را نوش جان کنید و هم می توانید از آن برای تزیین مهمانی و تولد یاری بگیرید. برای تزیین فضای مهمانی با تم هندوانه، از رنگ های صورتی و قرمز بهره ببرید و حتی استیکرهای هندونه ای را به دیوار بچسبانید. از ژله هندوانه و آب هندوانه یا اسموتی هندوانه و توت فرنگی برای پذیرایی از مهمانان بهره ببرید و به استقبال فصل گرم سال بروید.

3. تم کاکتوس

کاکتوس، ما را به یاد هوای گرم می اندازد و از نظر بصری نیز مجذوب نمایندهیت زیادی دارد. به همین علت است که کاکتوس از برترین عناصر برای چیدمان میز مهمانی است. ماندگاری کاکتوس زیاد است و شما می توانید بعد از اتمام مهمانی نیز گلدان های کوچک کاکتوس را نگهداری کنید. اگر می خواهید بیشتر تم کاکتوس را در مهمانی پیاده سازی کنید، با مقوا و کاغذ سبز، کاکتوس های کاغذی بسازید و با خامه و فوندانت طرح کاکتوس را روی کاپ کیک ها پیاده کنید. با کمی جستجو در اینترنت می توانید ایده های بسیار جالبی را برای تزیین فضا با تم کاکتوس پیدا کنید.

4. تم فلامینگو

فلامینگوها از جمله موجوداتی هستند که در آب و هوای گرمسیری زندگی می نمایند. به همین علت برگزاری مهمانی با تم فلامینگو، مانند خوش آمدگویی به فصل گرم سال است. برای دکور مهمانی با تم فلامینگو می توانید از انواع استیکرها و فلامینگوهای پلاستیکی بزرگ و مجذوب نماینده بهره ببرید و فضای مهمانی را با پارچه ها و سایه های صورتی تزیین کنید. برای پذیرایی هم از کوکی های فلامینگو بهره ببرید و با پرتقال و گریپ فروت، موکتل فلامینگو درست کنید و برای مهمان های خود سرو کنید.

5. تم رنگین کمانی

باران بهاری معمولاً با رنگین کمان همراه است. رنگین کمان، یکی از گزینه های فوق العاده در میان انواع تم جشن بهاری است. با انتخاب تم رنگین کمانی شما می توانید از یک پالت رنگی پرجنب و جوش برای دکوراسیون خود بهره ببرید و مهمان های خود را به کیک زیبای رنگین کمانی و خوشمزه دعوت کنید.

6. تم باغ

حالا که طبیعت سبز شده است و همه جا شکوفه های تازه و گل های زیبا را می بینیم، می توانیم این همه زیبایی و سرسبزی را به جشن های خود نیز دعوت کنیم. تم باغ برای مهمانی های داخل طبیعت و در فضای باز عالی است. برای اجرای تم باغ، گیاهان مختلف و گلدان های سبز را روی میز پذیرایی قرار دهید و سعی کنید از انواع میوه ها و گیاهان خوشمزه برای پذیرایی از مهمانان بهره ببرید.

7. تم بستنی

جشن گرفتن در فصل بهار با خوردن بستنی های خوشمزه، به یک مهمانی عالی تبدیل می گردد. تم بستنی هم برای تولد و هم برای دورهمی مناسب هستند و اجرای آن ها خیلی راحت انجام می گردد. شما می توانید استیکرهای بستنی را روی میز پذیرایی قرار دهید و از انواع بستنی یخی، میوه ای و قیفی نیز برای پذیرایی از مهمانان بهره ببرید.

8. تم رنگ های پاستلی

بهار با رنگ های پاستلی و ملایم ترکیب شده است و به همین علت، رنگ های پاستلی از جمله برترین انتخاب ها برای برگزاری جشن و مهمانی در فصل بهار است. برای اجرای تم پاستلی، خیلی راحت از رنگ هایی مانند زرد ملایم، سبز نعنایی و صورتی کم رنگ بهره ببرید و فضای مهمانی را با این رنگ های ملایم و آرامش بخش پر کنید. می توانید خامه روی کاپ کیک را با کمی رنگ صورتی، سبز و زرد مخلوط کنید تا شیرینی و کیک جشن هم با رنگ فضای مهمانی ست گردد.

9. تم پیک نیک

منظور از تم پیک نیک، برگزاری مهمانی در فضای باز است. بالاخره بعد از مدت ها لباس پوشیدن و قرار گرفتن در سرمای شدید، هوا خنک و دلپذیر شده است و می توانید بدون پوشیدن هزار لایه لباس به بیرون بروید. به همین دلیل می توانید مهمانی خود را در فضای باز بیرون از خانه برگزار کنید و در طبیعت سبز و خنک بهار خوش بگذرانید. اگر حیاط یا فضای اختصاصی ندارید، می توانید در یک روز خوب برای پیک نیک به پارک بروید و حسابی کیف کنید.

10. تم ساحلی

اگر شما هم عاشق ساحل شنی دریا هستید، می توانید فضای مهمانی را با تم ساحلی تزیین کنید. فضای تولد با تم ساحلی به مدت چند دقیقه شما را به فضای آرامش بخش ساحل می برد و لذت قدم زدن روی ساحل شنی و گرم را تداعی می نماید. برای زیباتر شدن مهمانی بهاری با تم ساحلی می توانید از انواع صدف، نخل و شن های رنگی برای دکور بهره ببرید.

11. تم موکتل و نوشیدنی

در هوای گرم و آفتابی، چه چیزی شما را سرحال و خنک می نماید؟ نوشیدن یک لیوان نوشیدنی خوشمزه! به همین دلیل شما می توانید تم موکتل و نوشیدنی را به عنوان تم مهمانی بهاری خود انتخاب کنید و با اضافه کردن نوشیدنی های رنگارنگ و زیبا، فرا رسیدن هوای گرم را کاملاً احساس کنید. در این مهمانی، موکتل های گرمسیری و نوشیدنی های ترکیبی را با تکه های میوه تازه و چترهای کوچک زیبا برای مهمانان خود سرو کنید و یک دورهمی خاص و به یادماندنی داشته باشید.

12. تم اسب تک شاخ

در تم تک شاخ انواع رنگ های ملایم و پاستلی حضور دارند و به همین دلیل برگزاری مهمانی با تم تک شاخ، راه جالبی برای استقبال از فصل بهار است. شما می توانید انواع غذاها و شیرینی های مهمانی را به شکل اسب تک شاخ آماده کنید. اگر تولد فرزند شما در فصل بهار است، تم اسب تک شاخ از برترین و زیباترین ایده ها برای برگزاری جشن تولد بچه ها محسوب می گردد.

13. دورهمی به همراه تماشای فیلم

اگر حیاط یا حیاط خلوت دارید، یک پروژکتور و صفحه نمایش سفید آماده کنید و به بیرون از خانه خود ببرید تا بعد از غروب خورشید، بتوانید در تاریکی شب فیلم ببینید. این ایده برای مهمانی و جشن های فصل بهار عالی است؛ زیرا خورشید هنوز به مقدار کافی زود غروب می نماید و می توانید تا قبل از نیمه شب تماشا فیلم را به انتها برسانید و زمان خواب خود را خراب نکنید!

14. تم سبد میوه

فصل بهار، زمان برداشت انواع میوه های خوشمزه و تازه است. شما می توانید با استفاده از محصولات فصلی تازه و شاخه گل های بریده، این ایده را در مهمانی خود پیاده سازی کنید. قرار دادن سبد چوبی پر از میوه تازه و انواع برگ ها و علف ها در این تم مهمانی بهاری کاملاً آزاد است و فضای مهمانی را بسیار مجذوب نماینده و خاص می نماید.

15. تم قو

یکی دیگر از تم های مجذوب نماینده برای مهمانی های بهاری، تم قو است. اگر در خانه یا ویلای شما استخر یا حوض بزرگ وجود دارد، از تم قو برای برگزاری مهمانی خود بهره ببرید. شما می توانید قوهای پلاستیکی و بادی را به داخل آب بیندازید و از طرح قو در فضای مهمانی بهره ببرید. اصلی ترین اتفاق در این تم، شنا کردن است؛ پس میان وعده سبک و راحتی درست کنید و همه را به آب تنی و خنک شدن در هوای گرم دعوت کنید.

منبع: thespruce

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1396

به "15 ایده خلاقانه برای تم مهمانی و جشن در فصل بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 ایده خلاقانه برای تم مهمانی و جشن در فصل بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید