10 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران

به گزارش اخبار نجوم، هیجان در پارک های آبی دبی

اگر شما هم بدنبال هیجان هستید،اگر شنا کردن ، آفتاب دریافت و ورزش های آبی از علائق شما محسوب می شود حتی اگر در هنگام بهار انجام بازی های آبی از تفریحات مداوم شما محسوب میشود ،پس با ما همراه شوید تا شما را با بهترین گزینه برای انجام تفریحات مورد علاقه تان و همچنین بالا بردن آدرنالین خونتان و تخلیه انرژی پنهان در درونتان آشنا کنیم.

10 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران

یکی از این گزینه های مناسب پارک های آبی می باشد ، این روزها پارک های آبی بعنوان بهترین مکان برای تفریح تبدیل شده است که پارک های آبی دبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

پارک های آبی دبی با ساختاری مدرن و بسیار زیبا بعنوان یکی از جاذبه های دیدنی دبی، مثال زدنی و بدون رقیب می باشند که می توانند خاطره ایی به یاد ماندنی را در ذهن شما حک کنند.

دبی با وجود شرایط اقلیمی خشک و بیابانی که دارا است ولی در عوض دارای بهترین پارک آبی در جهان می باشد، شما هر زمان که سفری به دبی باشید با هوایی گرم روبرو خواهید شد ، این هوای گرم و سوزان لذت شنا و برنامه های مفرح دیگر را در کنار دوستان و افراد خانواد در پارک های آبی دبی دو چندان خواهد کرد.

پارک های دبی دارای سرسرهای آبی بسیار عظیم و هیجان انگیز و استخرهای متنوع و زیبا که در بالاترین سطح استاندارد ممکن طراحی و ساخته شده اند، شما نیز میتوانید با برنامه ریزی ، اوقات بسیارخوش و هیجان انگیزی را در تعطیلات در این پارک های آبی سپری و تجربه کنید.

حال اگر شما هم دوست دارید تا با این پارک های آبی مهیج با سرسره های غول پیکر و استخرهایی با آب هایی شفاف و درخشان آشنا شوید لطفا با ما همراه شوید تا شما را با تعدادی از این پارک های آبی دبی آشنا کنیم.

لیستی از پارک های آبی دبی

در ادامه به معرفی لیستی از پارک های آبی دبی می پردازیم:

1-پارک آبی وایلد وادی(Wild Wadi)

2- پارک آبی آتلانتیس (AQUAVENTURE)

3-پارک آبی آیس لند (Ice Land Water Park)

4-پارک آبی واندر لند (Wonderland Theme & Water Park)

5- پارک آبی دریم لند (Dreamland Aqua Park)

6- پارک آبی اسپلش ان پارتی (Splash n Party)

7-پارک آبی اسپلش پد دبی (Splash Pad)

8-پارک آبی لگولند (LEGOLAND)

9-پارک آبی یاس (Yas Water World)

10- پارک آبی آکواونچر (Aquaventure)

آشنایی با تعدادی از این پارک های آبی زیبا

در این بخش به بررسی تعدادی از این پارک های آبی جذاب دبی خواهیم پرداخت تا شما بیشتر با این پارک های آبی زیبا و هیجان انگیز آشنا شوید.

1-پارک آبی وایلد وادی(Wild Wadi)

این پارک آبی مهیج بعنوان یکی از بهترین اماکن توریستی و همچنین گردشگری در دبی به شمار می رود و بخاطر موقعیت مکانی بسیار عالی این پارک آبی بعنوان یکی از شلوغ ترین و پر تردد ترین مکان گردشگری در دبی به شمار می رود.

این پارک آبی واقع شده در ساحل جمیرا و در کنار برج العرب ، یکی از بهترین و حتی شناخته شده ترین پارک آبی دبی می باشد ، پارک آبی با وسایل بسیار هیجان انگیز که با تماشای وسایل موجود در آن هر بیننده ایی را مجذوب خود کرده به وجد می آورد.

این پارک آبی دارای 30وسیله که هرکدام با ویژگی های منحصر بفرد خود برای شروع بازی های مهیج و بالابردن آدرنالین خونتان می باشد ، وجود سرسره های متنوع ، رودخانه هایی خروشان و سقوط آزاد در این پارک ها همانند ندارد .

سرسره جمیرا اسکیرا با ارتفاع 33 متری و طول 120 متر و با سرعت 80کیلومتر بر ساعت را بدون در نظر دریافت سرسره های آبی در آمریکا ، بعنوان یکی از عظیمترین و بلندترین و سریع ترین سرسره در جهان به شمار می رود.

موضوعی که در این پارک بسیار جالب بنظر می رشد طراحی تعدادی از دستگاه هاا برای بچه ها و حتی خانم های باردار می باشد تا آنها با توجه به شرایطشان از این وسایل استفاده کرده و روزی خاطره انگیز در ذهنشان نقش ببندد.

در این پارک آبی 3استخر بسیار عریض و وسیعی وجود دارد که این امکان را برای علاقمندان به منظور دراز کشیدن و استراحت کردن فراهم کرده است ، این مجموعه عظیم دارای عظیمترین استخر مواج خاورمیانه می باشد.

لازم بذکر است این پارک آبی که بعنوان بهترین پارک آبی دبی در سال 1998 میلادی ساخته شده است و بعنوان اولین پارک آبی در خاورمیانه به شمار می رود، ولی به دلیل رسیدگی های بصورت مستمر و منظم در این پارک آبی اجرا شده است هنوز هم این پارک یکی از مشهورترین پارک های آبی دبی محسوب می شود.

از امکانات این پارک آبی زیبا می توان به رستوران ها ، کمدهای قفل دار، رختکن ، فروشگاه ، آلاچیق و خدمات اسپا اشاره کرد ، در این پارک بانوان با دو پوشش اسلامی و غیر اسلامی می توانند از امکانات موجود در این پارک استفاده کنند.

2- پارک آبی اسپلش ان پارتی (Splash n Party)

پارک آبی اسپلش ان پارتی شاید بعنوان یکی از عظیمترین پارک های آبی دبی به شمار نمی رود ولی گزینه خوبی برای یک روز خاطره انگیز در کنار خانواده تان می باشد ، این پارک با طراحی زیبای خود برای هریک از اعضای خانواده سرگرمی هایی در نظر گرفته است.

در این پارک برای آب بازی بچه ها و استراحت عظیمسالان مکان های امن و بسیار محبت آمیز ایی را در نظر گرفته است ، در این پارک ها والدین با خیالی راحت در مکانی به استراحت پرداخته و شاهد آب بازی فرزندان دلبند خود خواهند بود، به بیان ساده تر این پارک بیشتر مخصوص بچه ها است.

پوشش در این پارک همانند پارک آبی وایلد وادی به دو صورت اسلامی و غیر اسلامی می باشد.

3-پارک آبی آیس لند (Ice Land Water Park)

همانطوری که از نام این پارک آبی معلوم است این پارک آبی فضایی شبیه به یخ دارد به گونه ایی که تمامی وسایل موجود در آن و همه قسمت های این پارک همگی به رنگ سفید و شبیه به یخ می باشند ، از دوست داشتنی ترین و هیجان انگیز ترین وسایل بازی موجود در این پارک آبی می توان به سرسره های موج دار و پر سرعت آن اشاره کرد.

این پارک آبی در فاصله 120کیلومتری شهر دبی و در منطقه ایی به نام راس الخیمه واقع شده است ، جالب است بدانید برخلاف اسم این پارک آبی و ظاهر یخی و سفیدش دارای استخرهایی با آب هایی گرم می باشد.

4-پارک آبی اسپلش پد دبی (Splash Pad dubai)

پارک آبی اسپلش پد برای بچه ها حدود 2 الی 12 سال تمامی امکانات تفریح و بازی را فراهم کرده است و بعنوان یک پارک آبی مخصوص بچه ها و همچنین ارزان تر نسبت به دیگر پارک های آبی دبی به شمار می رود.

این پارک آبی محیطی امن را برای بچه ها شما فراهم آورده است تا بچه هاتان بدون هیچ مسئله ای بدون کوچکترین آسیبی به تفریح خود بپردازند، در این پارک بطور مداوم دمای آب استخرها چک میشود، حتی برای راحتی بچه هاتان در این پارک آبی دو منطقه مرطوب و خشک در نظر گرفته شده است.

شما نیز می توانید در این محیط کاملا ایمن برای فرزندانتان در کنار دوستانشان جشن تولد گرفته و خاطره ایی خوش و به یاد ماندنی را از این روز زیبا برای بچه هاتان به جا بگذارید.

5-پارک آبی یاس (Yas Water World)

طولانی ترین ترن موجود در خاورمیانه ، سرسره های عظیم مانند دواما که بعنوان یک سرسره تورنادویی می باشد ، همچنین جبل دراپ که با قرار دریافت بر روی آن می توانید نمایی زیبا را از پارک آبی یاس تماشا کنید ، همه این ها از جذابیت های این پارک آبی زیبا به شمار می رود.

این پارک آبی دارای سرگرمی های متفاوت دیگری مانند وسیله ایی به نام بندیت بمبر می باشد، همچنین این پارک آبی نسبت به دیگر پارک ها با توجه به خدمانی که به علاقمندان پارک های آبی ارائه می دهد ارزانتر می باشد.

6- پارک آبی لگولند (LEGOLAND)

این پارک آبی در سال 2016 در خیابان ساحلی جمیرا مقابل برج العرب افتتاح شده است ، با توجه به زمانی کمی که از افتتاح این پارک آبی در دبی میگذرد اما این پارک طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پارک آبی لگولند دارای دو قسمت مجزا شامل پارک آبی و شهربازی می باشد که علاوه بر استفاده از وسایل مهیج شهربازی می توانید لحظات بسیار زیبایی را در کنار دوستان و همسفرانتان در میان وسایل نشاط آور پارک آبی لگولند طی کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با پارک های آبی دبی آشنا کنیم و نگاهی اجمالی به تعدادی از این پارک ها داشته باشیم، البته لازم بذکر است ، امروزه بسیاری از هتل های موجود در دبی دارای پارک های آبی بسیار زیبای هستند.

شما لذت استفاده از کدامیک از این پارک های آبی دبی را دارید ؟به نظرتان کدامیک از این پارک های آبی هیجان انگیز تر است؟ لطفا شما هم از تجربیات خود در این پارک های آبی زیبا و نشاط آور برایمان بنویسید.

دبی

منبع: الی گشت
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 625

به "10 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پارک آبی مهیج دبی به انتخاب گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید