یک عکس با چاشنی لبخند برای خاتمه دادن به تمام شایعه ها خبرنگاران

به گزارش اخبار نجوم، امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال عکس خندانی از جلسه سرمربی و مدیرعامل استقلال منتشر کرد تا نقطه پایانی بر این شایعه باشد.

یک عکس با چاشنی لبخند برای خاتمه دادن به تمام شایعه ها خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیروزی استقلال برابر نساجی با دو اتفاق به حاشیه کشیده شد. اول نحوه خروج وریا غفوری پس از تعویض خودخواسته اش و دومی هم مصاحبه های شبیه به هم بازیکنان استقلال که بابت مسائل مالی، حذف وعده غذایی و ... از مدیریت باشگاه و احمد مددی انتقاد کردند. بعد از این انتقادها شایعه شد بازیکنان با هماهنگی کادر فنی علیه باشگاه حرف زده اند. حتی این شایعه به گوش رسید که آبی پوشان بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان قصد مصاحبه داشتند اما چون در آن دیدار نتیجه دلخواه را به دست نیاوردند، ترجیح دادند سکوت اختیار کنند. از صبح امروز هم شایعه های تازه ای به گوش رسید مبنی بر اینکه روابط کادر فنی و مدیریت تیره و تار شده و تمام این شایعه ها را فقط یک جلسه دو نفره با حضور فکری و مددی می توانست پایان بدهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، نشست مدیرعامل و سرمربی استقلال ظهر امروز در ساختمان باشگاه استقلال برگزار گشت و طرفین نقطه نظرات و دغدغه های خود را در خصوص شرایط آبی پوشان پایتخت به ویژه مسائل مالی بازیکنان بیان کردند.

در این جلسه صمیمانه، احمد مددی مدیرعامل استقلال بار دیگر حمایت خود را از محمود فکری خاطرنشان کرد و از او خواست بی توجه به حواشی به کار خود با قدرت ادامه دهد و ابراز امیدواری کرد تا با هدایت فکری، استقلال به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 866

به "یک عکس با چاشنی لبخند برای خاتمه دادن به تمام شایعه ها خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک عکس با چاشنی لبخند برای خاتمه دادن به تمام شایعه ها خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید