چرا حریفان نمی توانند دست پرسپولیس را بخوانند؟

به گزارش اخبار نجوم، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که شاگردان گل محمدی با ادامه همین فرایند می توانند ششمین قهرمانی پیاپی خود را جشن بگیرند.

چرا حریفان نمی توانند دست پرسپولیس را بخوانند؟

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد فزونی 2 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز گفت: ثبات داشتن در کار فنی و کادر فنی یکی از نقاط قوت پرسپولیس است. یحیی گل محمدی چند سال است که با بازیکنان تیم کار می نماید. در ابتدای فصل به علت اضافه شدن چند بازیکن تازه به تیم هماهنگی وجود نداشت. در حال حاضر این هماهنگی در پرسپولیس به وجود آمده و شادابی و نشاط دوباره در بازیکنان دیده می گردد.

وی اضافه نمود: یکی از دلایل عدم شادابی و طراوت پرسپولیس در مقطع ابتدای فصل، حضور همزمان در جام های مختلف در سالیان گذشته بود که در نهایت در لیگ قهرمانان آسیا منجر به تخلیه تیم مقابل الهلال عربستان شد و نتیجه آن تأثیر منفی در عملکرد بازیکنان در ابتدای فصل بود. از طرفی تیم گل محمدی زمان مناسبی برای دوران آماده سازی نداشت و بلافاصله وارد کوران مسابقات شد که نتیجه آن آسیب دیدگی و خستگی در ساق های بازیکنان بود. موضوعی که در حال حاضر رفع شده و پرسپولیس فوق العاده خوب بازی می نماید.

بازیکن پیشین پرسپولیس با تمجید از تغییرات تاکتیکی یحیی گل محمدی گفت: تغییرات تاکتیکی تیم پرسپولیس و جابه جایی پست بازیکنان باعث شده که حریفان نتوانند دست یحیی گل محمدی را بخوانند و این نشان می دهد که پرسپولیس یک تیم با برنامه و حرفه ای است و برای هر بازی تدارکات لازم فنی را می بیند.

کلهر در مورد عملکرد فنی پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی خوب بازی نکرد و ناهماهنگی در خط دفاعی دیده شد و شاید شانس آورد که بعد از گل تساوی یک گل دیگر نخورد. در نیمه دوم تعویض های گل محمدی باعث شد تیم رو به جلوتر بازی کند. حضور مهدی عبدی در زمین، تقویت مرکز زمین و جناح چپ، تیم را رو به جلوتر کرد و باعث شد در نهایت پرسپولیس بازی را ببرد. یک ضربه پنالتی هم از دست رفت و پرسپولیس می توانست تعداد گل های خود را افزایش دهد.

وی درباره شانس پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی یادآور شد: اگر پرسپولیس بتواند این فرایند را ادامه دهد ششمین عنوان قهرمانی را نیز کسب خواهد نمود. رقابت در این فصل میان پرسپولیس، استقلال و سپاهان است. درست است که سپاهان در چند بازی نتیجه نگرفت، اما یکی از برترین تیم های لیگ است. ضمن اینکه فولاد و گل گهر نیز می توانند خود را به جمع چهار تیم برتر برسانند.

کلهر در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس در نیم فصل احتیاج به تقویت شدن دارد، مطرح کرد: با اضافه شدن دو بازیکن تاجیکستانی تیم احتیاج به تغییرات آنچنانی ندارد. فقط یک دروازه بانی که بتواند در مواقع لازم جایگزین حامد لک در درون دروازه باشد در تیم احساس می گردد. در سایر پست ها پرسپولیس دارای بازیکنان فوق العاده باکیفیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1281

به "چرا حریفان نمی توانند دست پرسپولیس را بخوانند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا حریفان نمی توانند دست پرسپولیس را بخوانند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید