یک برندریمایندر خوب، چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش اخبار نجوم، (مخاطبین این یادداشت، شرکت های دارویی، بهداشتی، و تجهیزات پزشکی هستند که مایلند محصولات خود را به برترین نحو، به گروه پزشکان و متخصصین معرفی نمایند.)

یک برندریمایندر خوب، چه ویژگی هایی دارد؟

دو پرسش اساسی:

چگونه یک برند تازه دارویی را معرفی یا یادآوری کنیم؟

چگونه معرفیِ تأثیرگذاری برای محصولات دارویی و بهداشتی داشته باشیم؟

این دو پرسش، اساس موضوعی است که در این یادداشت خواهید خواند.

در سال های اخیر به ویژه با توسعه و پیشرفت شرکت های دارویی داخلی در فراوری داروها، حتی آن دسته از داروهایی که پیش از این، تنها نسخه وارداتی آنها در بازار موجود بود، احتیاج به معرفی برند داروها نیز افزایش پیدا کرده است و گاهی چند شرکت، یک نوع دارو را با برندهای مختلف مختص خود، ارائه می دهند. به همین سبب نوع معرفی هر برند دارویی به پزشکان و هر گروهی که مخاطب دارو هستند اهمیت بسیاری یافته است. لانچ دارو اغلب در سمینارها و همایش های ویژه و تخصصی انجام می گیرد و گاهی هدیه ای هم ضمن این رویدادها به مخاطبان تقدیم می شود.

اما استودیو خلاقیت مارتیا که در گروه شرکت های خلاق کشور واقع شده است برای نخستین بار در ایران، اقدام به طراحی و فراوری برندریمایندرهای اختصاصی برای داروها و محصولات مشابه کرده است. به این معنا که متناسب با نوع دارو و یا محصول مورد نظر، و بعلاوه، گروه پزشکان و متخصصینی که مخاطب آن محصول دارویی یا پزشکی هستند ، و با توجه به احتیاجهای کاربردی و تزیینی در اتاق پزشکان، هدیه ای را طراحی و فراوری می نماید که علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا و کاربردی بودن، می تواند پیغام کلی هر دارو را به طور اختصاصی به مخاطب انتقال دهد و در فرایند نسخه کردن دارو از سوی پزشک و متخصص مربوطه، اثر مثبت و فعالی داشته باشد.

از ویژگی های این محصولات این است که خلاقانه، و کاملاً غیر تکراری هستند و نمونه مشابهی در بازار ندارند و از این جهت، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. این گروه از هدایا و برندریمایندرها که ممکن است حتی در موارد لازم به نامِ تک تک هدیه گیرندگان اختصاصی سازی شوند ، به خوبی می توانند قدرت شرکت مبدأ (یعنی شرکت فراوری کننده محصول دارویی و بهداشتی و پزشکی) را به مخاطب(یعنی گروه پزشکان و متخصصین) بنمایانند.

همه هدایا، شناسنامه ای همراه خود دارند که اطلاعات بیشتری در خصوص دارو یا محصول مورد نظر، در آنها ذکر می شود و کاملا اختصاصی به همراه لوگوی شرکت و برند دارو، طراحی و پیوست می شود.

برای تماشا هدایای مرتبط با این موضوع که تا کنون در استودیو خلاقیت مارتیا طراحی و فراوری شده اند به وسیله این آدرس به وبسایت این شرکت سر بزنید:

www.martia.co

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1382

به "یک برندریمایندر خوب، چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک برندریمایندر خوب، چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید