کمپدلی: دو کمپ تمرینی تشکیل خواهم داد، باید روی دریافت سرویس ها تمرکز کنیم

به گزارش اخبار نجوم، سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان کشور گفت: دو کمپ تمرینی با 8 جلسه تمرین تشکیل خواهم داد و امیدوارم سال آینده لیگ ایران در سطح بالاتری قرار بگیرد.

کمپدلی: دو کمپ تمرینی تشکیل خواهم داد، باید روی دریافت سرویس ها تمرکز کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رادیو ورزش، الساندرا کمپدلی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان در حاشیه مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: خوشحالم که بازیکنان را از نزدیک می بینم. دو بازی و چهار تیم را دیدم. سطح بعضی از بچه ها از دیگر بازیکنان بسیار بالاتر است. ما باید در دریافت سرویس ها بسیار تمرکز کنیم.

وی با تاکید بر سطح خوب لیگ ایران اضافه کرد: مطمئنم که سال آینده این لیگ در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت. من می خواهم روی دختران جوان کار کنم. مطمئنا در سال بعد باشگاه های این دختران یاری خواهند کرد و ما سطح بهتری از این لیگ را خواهیم دید. بیرون از بازی ها، بازیکنان دیگری را دیدم که می توانند در این مدت پیشرفت نموده و به تیم ملحق شوند تا در لیگ سال آینده هم شاهد بازی آنان باشیم.

الساندرا کمپدلی از شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: دو کمپ تمرینی با هشت جلسه تمرین تشکیل خواهم داد. بعد از این کمپ به 24 نفر از بازیکنان رسیده و آنها را در دو گروه قرار داده و سپس به هدف مد نظر خود می رسم. چرا که من قطعا بازیکنانی را که قصد پیشرفت دارند را انتخاب خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1336

به "کمپدلی: دو کمپ تمرینی تشکیل خواهم داد، باید روی دریافت سرویس ها تمرکز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپدلی: دو کمپ تمرینی تشکیل خواهم داد، باید روی دریافت سرویس ها تمرکز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید