چگونه کتاب بخوانیم در برنامه به خانه برمی گردیم

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران ؛ برنامه به خانه برمی گردیم از امروز (یکشنبه 15 تیرماه) ساعت 17 به مدت یک هفته، کتاب چگونه کتاب بخوانیم را به بینندگان معرفی و قسمت هایی از این کتاب را در طول هفته برای مخاطبان خود قرائت می نماید.

چگونه کتاب بخوانیم در برنامه به خانه برمی گردیم

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، چگونه کتاب بخوانیم نوشته مارتیمر جی آدلر و چارلز لینکلن ون دورن و ترجمه محمد صراف تهرانی است که یکی از کتاب های آموزشی و کلاسیک دنیا است که راه های مختلف خواندن و مطالعه صحیح را به طور کامل و جامع شرح داده است.

نویسندگان این کتاب مخاطبِ خود را افرادِ بی علاقه به کتاب و کتابخوانی در نظر نگرفته اند. بلکه خواننده خود را کسی فرض نموده اند که اهل کتاب و کتابخوانی است و هیچ مسئله ای با خواندن و زیاد خواندن ندارد؛ اما می خواهد هنگام خواندن، توشه بیشتر و بهتری بگیرد و دستاوردهای بیشتر و عمیق تری از مطالعه کتاب، برایش حاصل گردد.

برنامه به خانه برمی گردیم با رویکرد معرفی کتاب و فرهنگسازی و همینطور افزایش سرانه مطالعه در کشور هر هفته کتابی را به بینندگان خود معرفی می نماید.

این برنامه کاری است از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما که با قدمتی بیش از دو دهه هر روز عصر میهمان خانه های مردم می گردد و عنوان پربیننده ترین برنامه خانوادگی سیما را داراست.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 393

به "چگونه کتاب بخوانیم در برنامه به خانه برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کتاب بخوانیم در برنامه به خانه برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید