چرا طارمی بعد از گل زنی 6 نشان داد؟

به گزارش اخبار نجوم، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل یمن موقعیت های زیادی به دست آوردیم و می توانستیم بیشتر از پنج گل به ثمر برسانیم.

چرا طارمی بعد از گل زنی 6 نشان داد؟

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی بعد از به ثمر رساندن دو گل در بازی مقابل یمن اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خدا را شکر بازی اول را با یک برد خوب پشت سر گذاشتیم. ما مرحله به مرحله پیش می رویم.

او اضافه نمود: مهم این است که بتوانیم ببریم و امروز هم با یک برد پرگل، مسابقات را شروع کردیم. امیدواریم این بردها ادامه دار باشد و ما مرحله به مرحله پیش برویم.

طارمی همچنین گفت: بازی اول هر تورنمنتی سخت است. کل تمرکزمان روی بازی با یمن بود که این بازی را ببریم. بازی بعدی با ویتنام است و فقط به این بازی فکر می کنیم. هیچ بازی ای ساده نیست و تیم های دیگر مثل اردن و امارات خوب هستند. همان طور ما می توانستیم پرتغال را در جام جهانی شکست دهیم.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از گل زدن عدد 6 را نشان داد، گفت: این کار به خاطر سعید عزت اللهی بود. من قبل از بازی به او گفته بودم که اگر گل بزنم، آن را به تو تقدیم می کنم. درست است که او در کنار ما نیست اما در قلب ماست.

مهاجم تیم ملی در پایان گفت: هر بازی برنامه خاص خودش را دارد. قرار نیست که چون در جام جهانی دفاعی بازی کردیم، در جام ملت ها هم دفاعی بازی کنیم. ما هر تیم را آنالیز می کنیم و نمی توانیم به عنوان مثال جلوی اسپانیا از دقیقه اول حمله کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 40

به "چرا طارمی بعد از گل زنی 6 نشان داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا طارمی بعد از گل زنی 6 نشان داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید