فوتبال ساحلی جام بین قاره ای ، ایران 6، 1 ژاپن؛ صعود به دور بعد در شب 6 تایی شدن سامورایی ها

به گزارش اخبار نجوم، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل ژاپن به نیمه نهایی مسابقات جام بین قاره ای 2021 امارات صعود کرد.

فوتبال ساحلی جام بین قاره ای ، ایران 6، 1 ژاپن؛ صعود به دور بعد در شب 6 تایی شدن سامورایی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار خود در گروه B جام بین قاره ای 2021 امارات از ساعت 19:30 امشب (چهارشنبه) به مصاف ژاپن رفت که در خاتمه با نتیجه 6-1 به برتری رسید. شاگردان عباس هاشم پور که سه شنبه شب با نتیجه پر گل 8 بر 6 پاراگوئه را شکست داده بودند، با برتری در این دیدار همراه با روسیه از گروه B راهی نیمه نهایی شدند. چرا که روسیه روز گذشته 7 بر 6 ژاپن را شکست داده بود و امروز با نتیجه 8 بر 7 از سد پاراگوئه عبور کرد تا ایران و روسیه حضورشان در نیمه نهایی قطعی شود.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم اکنون صدرنشین گروه B است و برای معین صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول یا دوم، فردا از ساعت 19:30 با روسیه دیدار خواهد کرد.

در گروه A نیز سنگال با 6 امتیاز صدرنشین است و همراه با پرتغال و امارات 3 امتیازی، شانس صعود به نیمه نهایی را دارد. تیم های اول و دوم هر گروه راهی نیمه نهایی خواهند شد و تیم های سوم و چهارم نیز برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی به مصاف هم خواهند رفت. دیدارهای پلی آف و نیمه نهایی روز جمعه و دیدارهای معین رتبه، رده بندی و فینال نیز روز شنبه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1222

به "فوتبال ساحلی جام بین قاره ای ، ایران 6، 1 ژاپن؛ صعود به دور بعد در شب 6 تایی شدن سامورایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ساحلی جام بین قاره ای ، ایران 6، 1 ژاپن؛ صعود به دور بعد در شب 6 تایی شدن سامورایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید