پیست اسکی گودائوری گرجستان و امکانات آن

به گزارش اخبار نجوم، یکی از تفریحاتی که گردشگران تور گرجستان می توانند تجربه نمایند اسکی است . در گرجستان مکان های مناسب متعددی برای انجام این تفریح زمستانی وجود که پیست اسکی گودائوری گرجستان Gudauri Ski Resort Georgia یکی از معروف ترین و ایمن ترین آن هاست . پیست اسکی گودائوری در میان تعدادی از کوه های بلند اروپا قرار گرفته و یکی از بزرگترین ریزورت های گرجستان می باشد . این پیست اسکی که در شمال شرقی کشور گرجستان قرار گرفته تا شهر تفلیس حدود 120 کیلومتر فاصله دارد و علاقه مندان به اسکی با دو ساعت رانندگی می توانند به این مکان تفریحی در دامنه جنوبی کوه های بلند قفقاز برسند . اگر در فصل مناسب اسکی به گرجستان سفر کردید تور اسکی گودائوری را از دست ندهید .

پیست اسکی گودائوری گرجستان و امکانات آن

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

پیست اسکی گودائوری را می توان یکی از جاذبه های گرجستان و تور اسکی گودائوری را یکی از مهیج ترین تفریحات گرجستان دانست . این پیست با کیفیت در نزدیکی شهر کازبگی یا ستپانتسمیندا و در ارتفاع 2200 متری از سطح دریا واقع شده است . این منطقه علاوه بر اینکه مکان مناسبی برای اسکی و انجام تفریحات زمستانی است در تابستان ها نیز با آب و هوای مطلوب تفرجگاهی ییلاقی به شمار می اید . فصل مناسب اسکی و اسنوبرد در گودائوری از اواسط ماه دسامبر آغاز شده و تا اواخر ماه آوریل ادامه دارد . در این بازه زمانی دامنه های کوهستان پوشیده از برف است و میانگین عمق برف در دامنه ها به بیش از 1.5 متر می رسد . پیست اسکی گودائوری به عنوان یکی از بزرگترین ، با کیفیت ترین و ایمن ترین پیست های اسکی گرجستان دارای مسیرهای مختلفی برای اسکی بازان مبتدی تا حرفه ای می باشد .

امکانات پیست اسکی گودائوری گرجستان

در این منطقه چندین هتل وجود دارد که هتل مارکوپولو گرجستان یکی از آن هاست . گردشگرانی که قصد دارند مدتی را در این پیست سپری نمایند می توانند یکی از هتل های منطقه گودائوری گرجستان را رزرو نمایند . مدارس اسکی که در گودائوری واقع شده اند کلاس های خصوصی و گروهی برای آموزش علاقه مندان برگزار می نمایند . همچنین در این استراحتگاه اسکی گرجستان امکان کرایه تجهیزات اسکی فراهم شده و برند های مطرح ورزشی فعال در زمینه فراوری لوازم اسکی با قیمتی مناسب تجهیزات خود را در اختیار اسکی بازان قرار می دهند . برای اطمینان و راحتی خیال افرادی که به صورت خانوادگی به بهترین پیست اسکی گرجستان مراجعه کرده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود . همچنین در نزدیکی پیست نیز زمین های بازی برای سرگرمی بچه ها فراهم شده است .

از دیگر فعالیت ها و امکاناتی که برای رفاه شرکت نمایندگان تور اسکی گرجستان در نظر گرفته شده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • چندین بالابر شامل تله کابین ، تله سیژ و تله بشقابی
  • تجهیزات لازم برای اسکی ، اسنوبرد و تیوپ سواری
  • اینترنت وای فای
  • هلی کوپتر برای انتقال اسکی بازان حرفه ای به ارتفاعات بالاتر
  • چندین رستوران و کافه
  • دستگاه های خودپرداز
  • جت اسکی برفی
  • باشگاه ورزشی
  • پاراگلایدر
منبع: لذت سفر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 197

به "پیست اسکی گودائوری گرجستان و امکانات آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست اسکی گودائوری گرجستان و امکانات آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید