(ویدیو) خلاصه بازی مهیج و جنجالی نساجی 2 - 3 ذوب آهن 10 بهمن 99

به گزارش اخبار نجوم، از ساعت 15 امروز (آدینه) در استادیوم شهید وطنی قائمشهر 2 تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان سیزدهمین ملاقات خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار کردند که در خاتمه نماینده اصفهان پیروز شد با نتیجه سه بر 2 به فزونی برسد.

(ویدیو) خلاصه بازی مهیج و جنجالی نساجی 2 - 3 ذوب آهن 10 بهمن 99

در ملاقات نساجی مازندران - ذوب آهن چه گذشت؟

دارکو بیدوف در ثانیه 15 زننده اولین گل بازی برای تیم میهمان بود. گلی که فعلا سریع ترین گل لیگ بیستم بوده است. شاگردان مجید جلالی خیلی زود در دقیقه چهار به گل رسیدند. محمد مهدی نظری روی ارسال حسن نجفی پیروز به انجام این کار شد.

ذوب به حملات خود ادامه داد و توانست در دقیقه 27 روی دومین پاس گل علی دشتی توسط مدافع پیش تاخته اش یعنی عبدالله حسینی بازهم پیش بیفتد. اما نیمه نخست با یک اتفاق جنجالی تمام شد. مجتبی حقدوست در حالی از زمین اخراج شد که داور با یادآوری بازیکن نساجی به او کارت زرد دوم را نشان داد و همین مساله اعتراض شدید رخمان رضایی را در پی داشت. خاتمه سرمربی ذوب نیز از زمین اخراج شد.

در دقیقه 50 تیم نساجی توانست برای دومین بار کار را به تساوی بکشاند. شوت حسن نجفی در شلوغی محوطه جریمه به یک بازیکن برخورد کرد و جلوی پای ایوب کلانتری افتاد تا این بازیکن باتجربه زننده دومین گل بازی باشد. انتظار می رفت بعد از این گل نساجی با وجود یک یار بیشتر شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد، اما این تیم اصفهانی بود که برای سومین بار پیش افتاد.

ارسال زیبای فرشاد محمدی مهر از سمت راست به میلاد جهانی رسید و این بازیکن با شوتی تک ضرب و والی، به زیبایی در دقیقه 56 تیمش را پیش انداخت و این نتیجه تا سرانجام به قوت خود باقی ماند تا ذوب خاتمه به بدبیاری هایش سرانجام دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 782

به "(ویدیو) خلاصه بازی مهیج و جنجالی نساجی 2 - 3 ذوب آهن 10 بهمن 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی مهیج و جنجالی نساجی 2 - 3 ذوب آهن 10 بهمن 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید