وز موی خود را با این روش ها از بین ببرید

به گزارش اخبار نجوم، وز شدن مو صرف نظر از دلیل آن، ناخوشایند و آزاردهنده است و زمانی که احساس نارضایتی در رابطه با موی خود داشته باشید، به زحمت می افتید.

وز موی خود را با این روش ها از بین ببرید

اگر موهایتان وز است یا به سادگی وز می شود، احتمالا روش های مختلفی را برای صاف کردن آن ها امتحان کرده اید و شاید به نتیجه دلخواه تان نرسیده اید. در ادامه با چند نکته و ترفند آشنا می شوید که با رعایت آن ها می توانید، زیبایی را به موهای وز خود بازگردانید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع از بین بردن وز مو می پردازیم.

موهای خود را کمتر بشویید

از شامپوی خود شروع کنید. اگر مایلید وز موی خود را از بین ببرید از شستشوی زیاد موهایتان پرهیز کنید. شما باید از یک شامپو خوب استفاده کنید که هم به مقدار کافی قوی باشد و هم موهایتان را به حالت صاف، انعطاف پذیر و نرم دربیاورد. اگر موهایتان خیلی چرب نیست یک یا دو روز در میان موهایتان را با شامپو ملایم روزانه بشویید، بدین ترتیب رطوبت طبیعی موی شما از خشکی و وز شدن آن جلوگیری می کند.

از روغن نارگیل استفاده کنید

روغن نارگیل فواید بی شماری برای موهای شما و مخصوصا برای موهای وز دارد. سعی کنید روغن طبیعی و خالص نارگیل را در عادات آرایش موهای خود قرار دهید.

شما می توانید به دو روش آن را به کار ببرید. نخست به عنوان ماسک روغن، آن را به موهای خود مالیده و اجازه دهید برای چند ساعت روی موهایتان باقی بماند. دیگر آن که می توانید به عنوان یک راه چاره درمانی، روغن نارگیل را در طول شب روی موی خود قرار دهید.

این امر باعث می شود تا به وضوح، صاف و نرم شدن موی خود را ببینید. اگر شما در کوتاه ترین زمان در پی از بین بردن وز موهایتان بدون آبکشی هستید، مقدار کمی روغن نارگیل را کف دستان خود بریزید، دستان تان را به هم بمالید و روی سطح موهای وز شده خود بکشید.

برس های مختلف مو را بشناسید

در انتخاب برس های موی خود بسیار دقت کنید. بسیار مهم است که بدانید همه برس ها تأثیر مشابهی ندارند و با هم یکسان نیستند.

استفاده از یک برس نامناسب می تواند موجب گره خوردگی، در هم پیچیدن، وز شدن و احتمالا شکستن موهایتان شود. مخصوصا برای موهای خیس که شکننده هستند باید از برس های مخصوص این نوع مو استفاده کنید.

مدل موی خود را تغییر دهید

همیشه داشتن یک مدل موی ثابت باعث ضعیف شدن آن می شود، زیرا شما هر روز روی یک قسمت تعیین از موی خود فشار وارد می کنید. پس مدل موهای خود را عوض کنید تا فشار از روی آن نقاط خاص برداشته شود.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می توانید مطلب بهترین مدل مو مناسب انواع صورت را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1398

به "وز موی خود را با این روش ها از بین ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وز موی خود را با این روش ها از بین ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید