می شد برگردم، خودم نخواستم!

به گزارش اخبار نجوم، ماریو گوتسه در تابستان اخیر با خاتمه قراردادش با بوروسیا دورتموند از این تیم جدا شد و با امضای قراردادی دو ساله به پی اس وی آیندهوون ملحق شد تا برای اولین بار بازی در خارج از آلمان را تجربه کند. هافبک پیشین بایرن مونیخ و زننده گل قهرمانی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 2014 می گوید در تابستان اخیر فرصت بازگشت به جمع باواریایی ها را داشته است. نشریه بیلد در تابستان اخیر خبر داده بود که هانسی فلیک سرمربی آلمانی باواریایی ها خود شخصاً با ماریو گوتسه تماس گرفته است تا او را برای بازگشت به جمع سرخپوشان مونیخی متقاعد کند.

می شد برگردم، خودم نخواستم!

گوتسه 28 ساله در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد گفت: سال گذشته در ماه ژانویه تنها دو بازی برای دورتموند انجام داده بودم، اما حالا در آستانه ژانویه سال جاری 9 بازی انجام داده ام و در آستانه انجام دهمین بازی ام هستم. از یک سو تقریباً در هر ملاقات بازی می کنم و از سوی دیگر در هر مسابقه خیلی خوب کار می کنم. ترکیب این دو به من حس خیلی خوبی داده است.

وی اضافه نمود: در تابستان اخیر با اولی هوینس (رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ و رئیس افتخاری فعلی این باشگاه) درباره برنامه بایرن صحبت کردیم. آنها به من گفتند که به عنوان یک انسان و یک بازیکن ارزش من را می دانند و می توانستند من را دوباره به بایرن بازگردانند. هانسی فلیک برنامه فشرده ای در بایرن دارد، درست به مانند برنامه ای که من در پی اس وی آیندهوون دارم. او مربی فوق العاده ای است. برعهده دریافت راهنمایی بایرن در میانه فصل و سوق دادن آنها به سه گانه قهرمانی واقعاً تأثیرگذار است.

هافبک آلمانی پی اس وی آیندهوون درباره احتمال بازگشتش به فوتبال باشگاهی آلمان نیز اعلام کرد: نمی خواهم احتمال بازگشتم به بوندس لیگا را رد کنم، اما در حال حاضر در آیندهوون هستم و کاملاً روی اهداف مان با این تیم تمرکز دارم.

گوتسه که بین سال های 2001 تا 2013 در بوروسیا دورتموند عضویت داشت و در سال 2009 هم به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، در سال 2013 در انتقالی جنجالی به بایرن مونیخ، رقیب دیرینه زردپوشان وستفالن پیوست.

این هافبک آلمانی به مدت سه فصل در جمع باواریایی ها حضور داشت و در 114 بازی آمار 36 گل زده را از خود برجای گذاشت و با این تیم هفت عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی در بوندس لیگا و دو قهرمانی در جام حذفی آلمان را تجربه کرد.

ماریو در نهایت در سال 2016 به دورتموند بازگشت و در 103 بازی آمار 14 گل زده را از خود برجای گذاشت و با این تیم به یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان دست یافت.

منبع: فرارو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 727

به "می شد برگردم، خودم نخواستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می شد برگردم، خودم نخواستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید