مقاله: بهترین ترکیب سبزی دلمه برای انواع دلمه های خوشمزه

به گزارش اخبار نجوم، ارومیه کلم های عظیم سفید و مخصوصی دارد که کاملا برای پیچیدن دلمه مناسب هستند. از این رو در این شهر دلمه کلم بسیار مشهور است و روش پخت ویژه ای دارد. نسبت سبزی در این دلمه به این صورت است:

مقاله: بهترین ترکیب سبزی دلمه برای انواع دلمه های خوشمزه

سبزی این دلمه شامل تره، جعفری، شوید، مرزه، ترخون، نعنا و پیازچه یا سیر سبز. در این ترکیب مقدار جعفری 3 برابر و مقدار تره 2 برابر ترخون شوید، سیر، مرزه و نعنا است، یعنی یک کیلوگرم سبزی شامل 300 گرم جعفری و 200 گرم تره است و مقدار شوید، مرزه، ترخون، نعنا و پیازچه یا سیر سبز، از هر کدام 100 گرم می باشد. در فصل ریحان چند شاخه ریحان هم به سبزی اضافه می گردد.

سبزی دلمه کلم برگ چیست؟ شوید، مرزه، نعنا و ترخون عمده سبزی هایی است که در این دلمه به کار می رود و میزان نعنا از بقیه سبزی ها کمتر است. اما توجه داشته باشید که شما می توانید سبزی مورد استفاده در دلمه برگ مو را برای دلمه کلم نیز مورد استفاده قرار دهید.

پیازچه، نعنا، تره، مرزه، جعفری و گشنیز سبزی معمول طبخ دلمه در کردستان است که در فصل بهار سبزی های محلی نیز به آن افزوده می گردد و در واقع

سبزی دلمه بادمجان چی هست؟ این ترکیب شامل جعفری، مرزه، ترخون، و نعنا است که میزان جعفری باید 2 برابر بقیه مواد باشد. برای مثال جعفری 200 و از هر کدام دیگر سبزی ها، 100 گرم ضروری است.

منبع مقاله: بهترین ترکیب سبزی دلمه برای انواع دلمه های خوشمزه

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1155

به "مقاله: بهترین ترکیب سبزی دلمه برای انواع دلمه های خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین ترکیب سبزی دلمه برای انواع دلمه های خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید