مسی ژاپنی رئال به ختافه پیوست

به گزارش اخبار نجوم، تاکه فوسا کوبو ملقب به مسی ژاپنی پس از یک نیم فصل ناموفق در ویارئال راهی ختافه شد.

مسی ژاپنی رئال به ختافه پیوست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تاکه فوسا کوبو فوتبالش را از آموزشگاه لاماسیا بارسلونا شروع کرد اما پس از محرومیت سال 2014 بارسا به دلیل جذب غیر قانونی چند بازیکن زیر 18 سال که کوبو را نیز شامل می شد، به ژاپن برگشت و به عضویت اف سی توکیو در آمد.

کوبو تابستان 2019 از اف سی توکیو به رئال پیوست؛ در حالی که از بارسلونا هم پیشنهاد داشت. او با رئال راهی تور آمریکا شد و در چند بازی نیز به میدان رفت و خوش درخشید ولی زیدان از ابتدا گفته بود که کوبو متعلق به تیم دوم رئال است و جایی در تیم اول نخواهد داشت.

کوبو به قدری در بازی های پیش فصل رئال خوب بازی نموده بود که رسانه های اسپانیایی معتقد بودند او قطعا شایستگی حضور در تیم اول را دارد ولی زیدان موضع خود را تغییر نداد و در نهایت کوبو به صورت قرضی راهی مایورکا شد.

پس از یک سال حضور قرضی در مایورکا او تابستان سال جاری به ویارئال قرض داده شد.

اونای امری سرمربی جدید ویارئال خود دستور جذب کوبو را داده بود ولی پس از گذشت یک نیم فصل، ستاره ژاپنی نتوانست در ایده های امری جایی برای خود پیدا کند و به علت نیمکت نشینی های متوالی باشگاه رئال خواستار جدایی کوبو شد. خود بازیکن هم تمایلی برای ادامه بازی در ویارئال نداشت و در نهایت با باشگاه ختافه برای قرارداد قرضی 6 ماهه به توافق رسید. ختافه برای این انتقال 2.5 میلیون یورو به رئال پرداخت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 757

به "مسی ژاپنی رئال به ختافه پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی ژاپنی رئال به ختافه پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید